درگیری ملی پوشان پرسپولیس: تذکری که جدی گرفته نشد

به گزارش مجله پریها، گویا لحظاتی قبل از این درگیری بیرانوند با بازیکنان خط میانی و خط دفاع صحبت نموده بود که به نظر می رسد تکرار این اتفاق و هشدار به آنها در مورد جدی نگرفتن توصیه هایش به مذاق نوراللهی خوش نیامد.

درگیری ملی پوشان پرسپولیس: تذکری که جدی گرفته نشد

به گزارش خبرنگاران ، در دقایق خاتمهی نیمه نخست بازی ماشین سازی و پرسپولیس درگیری لفظی شدیدی بین علیرضا بیرانوند و احمد نوراللهی رخ داد که از دید دوربین های تلویزیونی دور نماند.

در حالی که پرسپولیس برای دقایقی تحت فشار حریف قرار گرفته بود و ماشین سازی موقعیت های خطرناکی را روی دروازه علیرضا بیرانوند خلق می کرد، به ناگاه دو بازیکن ملی پوش پرسپولیس با هم درگیر شدند که البته قبل از اینکه کار بالا بگیرد، سیدجلال حسینی به غائله خاتمه داد.

گویا لحظاتی قبل از این درگیری بیرانوند با بازیکنان خط میانی و خط دفاع صحبت نموده بود که به نظر می رسد تکرار این اتفاق و هشدار به آنها در مورد جدی نگرفتن توصیه های این دروازه بان به مذاق احمد نوراللهی خوش نیامد و این درگیری را رقم زد. البته این دو بازیکن خوش شانس هم بودند که در این صحنه از داور مسابقه کارت زرد نگرفتند.

در این بازی نوراللهی با توجه به حضور در پست هافبک دفاعی وظیفه سنگین تری برعهده داشت که شاید به همین خاطر کمی حساس و عصبی تر از همیشه به نظر می رسید. بیرانوند هم با اینکه روز پردردسری داشت، یکی از بهترین های پرسپولیس بود.

2 - 180

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 6 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1935

به "درگیری ملی پوشان پرسپولیس: تذکری که جدی گرفته نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درگیری ملی پوشان پرسپولیس: تذکری که جدی گرفته نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید