خلیلی: دوست داشتیم در آزادی جشن قهرمانی بگیریم ولی نشد، من به جای بیرانوند عذرخواهی می کنم

به گزارش مجله پریها، محسن خلیلی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دوست داشتیم در آزادی جشن قهرمانی بگیریم ولی نشد. انشالله هفته آینده در جم جشن قهرمانی بگیریم.

خلیلی: دوست داشتیم در آزادی جشن قهرمانی بگیریم ولی نشد، من به جای بیرانوند عذرخواهی می کنم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، محسن خلیلی درباره تساوی یک - یک پرسپولیس مقابل ماشین سازی در واکنش به طرح این موضوع که علیرضا بیرانوند پس از سرانجام بازی جوابگوی خبرنگاران نبود، گفت: علیرضا بازیکن خوبی است و ممکن است بعد از بازی تحت تأثیر فضای رختکن قرار گرفته باشد. او تقصیری نداشت و من به شخصه به جای بیرانوند از مردم عذرخواهی می کنم. مطمئناً علیرضا قصد و نیتی نداشته است.

وی درباره تساوی پرسپولیس مقابل ماشین سازی و به تعویق افتادن قهرمانی پرسپولیس عنوان کرد: این هفته همه بازی های مهم مساوی شد. حساسیت بالا، خستگی زیاد، لیگ فرسایشی و بازی های متعددی که انجام دادیم، باعث شده است کیفیت تیم ما پایین بیاید.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در سرانجام شرح داد: من از هواداران تشکر می کنم که با خستگی و بعد از افطار خودشان را به استادیوم رساندند. امیدوارم دعای خیرشان بدرقه راه ما باشد. مطمئناً هفته آینده جای شان در استادیوم شهر جم خالی است. بچه ها تلاش می کنند که این فصل را با قهرمانی به سرانجام برسانیم. دوست داشتیم در آزادی جشن قهرمانی بگیریم، ولی نشد. ان شاءالله هفته آینده در جم جشن قهرمانی می گیریم. مطمئناً ما آنجا هم تنها نیستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 تیر 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2481

به "خلیلی: دوست داشتیم در آزادی جشن قهرمانی بگیریم ولی نشد، من به جای بیرانوند عذرخواهی می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیلی: دوست داشتیم در آزادی جشن قهرمانی بگیریم ولی نشد، من به جای بیرانوند عذرخواهی می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید