تبریز، محمدرضا مهاجری: به دستیار قلعه نویی مربوط نمی گردد که زنوزی مالک 2 باشگاه است، مربیان خارجی نباید درباره مدیران ما اظهارنظر نمایند

به گزارش مجله پریها، محمدرضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز به اظهارات مربی پرتغالی تیم سپاهان اصفهان بعد از بازی عصر امروز (جمعه) دو تیم واکنش نشان داد. - اخبار استانها -

تبریز، محمدرضا مهاجری: به دستیار قلعه نویی مربوط نمی گردد که زنوزی مالک 2 باشگاه است، مربیان خارجی نباید درباره مدیران ما اظهارنظر نمایند

به گزارش خبرنگاران از تبریز، محمدرضا مهاجری پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل سپاهان اصفهان گفت: در بحث فنی ورود نمی کنم و به دو تیم، به ویژه بازیکنان تیم خودم خدا قوت می گویم که از جان مایه گذاشتند. در روزی که دست مان بسته بود و با سه چهار مصدوم بازی کردیم، باید دست تک تک طرفداران و بازیکنان را بوسید. به خودم قول دادم تا وقتی در تبریز هستم، این استادیوم را پر از تماشاگر کنیم که این نیازمند ارائه بازی خوب است.

وی در واکنش به اینکه تکسیرا، مربی تیم فوتبال سپاهان گفته بود زنوزی (مالک باشگاه های تراکتورسازی و ماشین سازی) نمی تواند مالکیت دو تیم را بر عهده داشته باشد، گفت: احترام زیادی برای قلعه نویی قائلم، اما نمی دانم چرا به دستیارانش اجازه می دهد این حرف ها را بزنند؟ مربیان خارجی نباید درباره مدیران ما اظهارنظر نمایند. شاید ما انتقاداتی به مدیران داشته باشیم، اما چرا یک مربی خارجی به خودش اجازه می دهد درباره مردی که تمام وجود خود را برای فوتبال تبریز گذاشته، صحبت کند؟

من نیازی به دفاع از زنوزی ندارم و زنوزی هم نیازی به دفاع من ندارد، سرمربی ماشین سازی با بیان این جمله توضیح داد: این صحبت ها برای من جای تأسف دارد و حتماً باید با او (مربی سپاهان) برخورد گردد. این مربی مقابل کسی واکنش نشان داده است که در این شرایط سخت اقتصادی، از جیب خود برای فوتبال هزینه می نماید. نباید مردان شهرمان را که زحمت می کشند، این گونه مورد خطاب قرار دهند.

مهاجری ادامه داد: مگر چه اتفاقی اتفاق افتاده است که می گویند یک نفر مالکیت دو باشگاه را بر عهده دارد؟ مگر مالک استقلال و پرسپولیس چه کسی است؟ این دو باشگاه زیر نظر وزارت ورزش و جوانان هستند. مگر تیم های صنعتی ما زیرمجموعه یک وزارتخانه نیستند؟ ما چند تیم مس داریم؟ چطور آنجا اشکالی وجود ندارد و از جیب دولت هزیه می گردد، اما در اینجا که هزینه ها از جیب شخصی است، مشکل ایجاد می گردد؟ این مسئله برای من جای تأسف دارد.

وی درباره اعتراض اعضای کادر فنی تیم سپاهان به قضاوت یاسر همرنگ، داور این مسابقه و نیز فشار بیش از حد حریف به ماشین سازان در 20 دقیقه پایانی گفت: این دیدار، یک بازی خاص بود. ما به مدت 45 دقیقه، 10 نفره بازی کردیم و با این شرایط موقعیت گلزنی داشتیم. اگر پیمان بابایی کمی دقت می کرد، ما به گل دوم هم می رسیدیم. فکر می کنم این مساوی می تواند برای بازیکنان ما خیلی ارزشمند باشد. فرید بهزادی کریمی مهاجم ماست، اما از او در دفاع چپ استفاده کردیم. تبریز| مهاجری: در بحث دفاعی پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته ایم، مقابل سپاهان تیم دست و پا بسته ای نخواهیم بود اعلام زمان برگزاری نشست خبری مهاجری و قلعه نویی محمدرضا مهاجری: از انگیزه بازیکنان در تمرینات به وجد می آیم، کار ما برابر سپاهان سخت است

سرمربی تیم ماشین سازی درمورد مصدومیت چند بازیکن تیمش برای دیدار مقابل سپاهان گفت: مسیح زاهدی نمی توانست راه برود، اما او را امروز در دفاع وسط گذاشتیم و چند بار هم تغییر تاکتیک دادیم. فکر می کنم می توانستیم این بازی را ببریم، اما اگر به حریف فرصت نمی دادیم، سپاهان به گل نمی رسید. بازیکن ما نتوانست توپ را دفع کند و همان توپ گل شد. این بازی می توانست نقطه عطفی برای من و بازیکنانم باشد. همان طور که گفتم، این مساوی می تواند برای ما خیلی ارزشمند باشد.

مهاجری درباره اینکه اظهارات امیر قلعه نویی درباره زنوزی هم در راستای صحبت های تکسیرا بوده است، گفت: فکر می کنم این مسئله ارتباطی به دستیار قلعه نویی نداشت و نمی دانست جریان چیست. با این وجود وظیفه من این است که درباره مسائل فنی صحبت کنم.

وی درباره اشتباهات داوری علیه تیم ماشین سازی توضیح داد: در لحظه ای که بازیکن آنها روی بازیکن ما خطا کرد، در موقعیت ضدحمله بودیم و می توانستیم به گل برسیم. با این حال داور بازی را متوقف کرد، دو کارت زرد به بازیکنان ما و یک اخطار به بازیکن سپاهان داد. مردم بازی را دیدند و می توانند در این باره قضاوت نمایند. فکر می کنم ما می توانیم درباره داوری بیشتر اعتراض کنیم. در سال های اخیر کوشش کردم حرمت داوران را نگه دارم و همان طور که من اشتباه می کنم، ممکن است داور هم مرتکب اشتباه گردد.

سرمربی ماشین سازی با انتقاد از اخراج بازیکن تیم خود در این مسابقه گفت: اگر امروز تیمی از داوری ضرر کرد، آن تیم ماشین سازی بود. وقتی بازیکن در موقعیت گلزنی واقع شده است و داور موقعیت را می گیرد، ضرر می کنیم. داور خیلی راحت می تواند یک تیم را عصبانی نموده و با کارت زرد اول و دوم، بازیکنی را اخراج کند. وقتی عزیز معبودی تکل زد، برخوردی با بازیکن حریف نداشت، اما او کارت زرد دوم را دریافت کرد و از زمین اخراج شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 فروردین 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1886

به "تبریز، محمدرضا مهاجری: به دستیار قلعه نویی مربوط نمی گردد که زنوزی مالک 2 باشگاه است، مربیان خارجی نباید درباره مدیران ما اظهارنظر نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبریز، محمدرضا مهاجری: به دستیار قلعه نویی مربوط نمی گردد که زنوزی مالک 2 باشگاه است، مربیان خارجی نباید درباره مدیران ما اظهارنظر نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید