دردسر نو عیسی آل کثیر

به گزارش مجله پریها، یحیی گل محمدی پس از کش و قوس های فراوان تصمیم قطعی خود درباره عیسی آل کثیر را گرفت تا به او مجوز حضور در بازی های نیم فصل دوم پرسپولیس را ندهد. مهاجم سرخپوشان مرکز که در ملاقات رفت مقابل شهر خودرو در هفته چهاردهم لیگ برتر دچار پارگی رباط صلیبی شد از عمل جراحی سر باز زد تا تمرینات خود را در ماه های اولیه به صورت انفرادی و سپس همراه با تیم پیگیری کند.

دردسر نو عیسی آل کثیر

آل کثیر با وجود نامه کتبی مبنی بر اینکه در صورت بروز هرگونه مشکل مسئولیت آن را خودش خواهد پذیرفت با گوشزد یحیی گل محمدی برای انجام عمل جراحی روبرو شد. اصرار های آل کثیر برای بازی کردن با تیم باعث شد تا گل محمدی در اقدامی عجیب نام او را از فهرست بازیکنان تیم خط نزند و از جراحان متخصص بخواهد تا بار دیگر شرایط آل کثیر را آنالیز نمایند.

آن ها نیز گزارش پزشکی خود را به گل محمدی خاطرنشان کردند تا معین گردد آل کثیر هیچ راهی جز انجام عمل جراحی ندارد. همین امر تصمیم نهایی گل محمدی را به همراه داشت تا او نه تنها آل کثیر را به انجام عمل جراحی مجبور کند بلکه دیگر اجازه حضور در تمرینات تیم را ندهد.

او به مهاجم پرسپولیس خاطرنشان کرد تنها در صورتی می تواند پیراهن این تیم را برای فصل آینده بر تن کند که پای خود را به تیغ جراحان بسپارد.

آل کثیر نیز از هفته گذشته نیز دیگر اجازه تمرین با تیم را ندارد تا کادر فنی پرسپولیس منتظر عمل جراحی او در داخل یا خارج از کشور باشند.

منبع: فرارو
انتشار: 26 خرداد 1401 بروزرسانی: 26 خرداد 1401 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4634

به "دردسر نو عیسی آل کثیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دردسر نو عیسی آل کثیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید