طرز تهیه دو نوع دیتاکس واتر ، نوشیدنی برای سلامتی

به گزارش مجله پریها، دیتاکس واتر (آب سم زدا) برای کم کردن وزن یک گزینه بسیار خوب است چرا که شما اولین کاری که برای کم کردن وزن باید انجام دهید نوشیدن آب است. آب زیاد!

طرز تهیه دو نوع دیتاکس واتر ، نوشیدنی برای سلامتی

در چند سال اخیر مردم به اهمیت نوشیدن آب بیش از گذشته پی برده اند. حالا تصور کنید این آب با مواد غذایی بدون کالری هم ترکیب گردد؛ آن چه حاصل می گردد آب سم زدا یا همان دیتاکس واتر است. تصور کلی درمورد این نوشیدنی دفع سریع تر سموم از بدن در مقایسه با آب ساده و در یخچال مانده است. مواد غذایی مقوی را جمع می کنید، داخل آب می ریزید و می نوشید. به همین سادگی.

یکی از جذابیت های دیتاکس این است که آب به خودی خود می تواند دلتان را بزند و نوشیدنش لذتی نداشته باشد اما آب سم زدا می تواند طعم های مختلفی داشته باشد، طعم هایی که ممکن است برخی از آن ها را خیلی دوست داشته باشید مثل طعم سیب، لیمو یا توت فرنگی. سرتان را درد نیاوریم، سم زدایی با نوشیدنی دیتاکس به شما یاری می نماید با دردسر کم تر و لذت بیشتری وزن خود را کم کنید.

مواد لازم برای تهیه دیتاکس گریپ فروت و خیار: کاهش وزن

  • مواد لازم برای تهیه دیتاکس هندوانه و توت فرنگی: کاهش فشار خون

آب معدنی یک بطری 100 میلی گرمی

گریپ فروت چهار پر

خیار نصف

نعنا سه برگ

لیمو ترش نصف

لیمو شیرین نصف

هندوانه چهار فنجان

توت فرنگی سه عدد

نعنا شش برگ

  • طرز تهیه دیتاکس گریپ فروت و خیار: کاهش وزن

  • طرز تهیه دیتاکس هندوانه و توت فرنگی: کاهش فشار خون

خیار در بسیاری از دیتاکس ها نقش ثابتی دارد زیرا خاصیت ادرارآور آن باعث می گردد مایعات به سرعت از بدن خارج شوند. حالا اگر چند پر گریپ فروت هم به این آب اضافه کنید علاوه بر این که نوشیدنی شما شیرینی ملایمی به دست می آورد، حاوی آنزیم های چربی سوز نیز هست. اضافه کردن چند پر نعنا، التیام بخش درد معده است.

برای تهیه این نوشیدنی دیتاکس تمام مواد را داخل یک پارچ بریزید و یک تا دو ساعت داخل یخچال بگذارید. دیتاکس واتر شما آماده است. آن را در طول روز بنوشید و اگر ماند، بعد از 24 ساعت دور بریزید.

دیتاکس هندوانه و توت فرنگی، یک نوشیدنی جذاب و خوش طعم بهاری است که هرکسی را مجذوب خود می نماید. هندوانه نه تنها خوشمزه است بلکه فواید بسیاری برای سلامت دارد. هندوانه به پایین آوردن فشار خون یاری می نماید، واکنش انسولین را بهبود می بخشد و درد عضلانی را کاهش می دهد. از سوی دیگر، توت فرنگی سرشار از آنتی اکسیدان است و این نوشیدنی را تبدیل به یک دیتاکس مقوی می نماید.

برای تهیه این دیتاکس تمام مواد را داخل یک پارچ بریزید و یک تا دو ساعت داخل یخچال بگذارید. نوشیدنی دیتاکس شما آماده است. آن را در طول روز بنوشید و اگر ماند، بعد از 24 ساعت دور بریزید.

منبع: کتاب کاله
انتشار: 28 مرداد 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2607

به "طرز تهیه دو نوع دیتاکس واتر ، نوشیدنی برای سلامتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه دو نوع دیتاکس واتر ، نوشیدنی برای سلامتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید