طرز تهیه بیسکوییت های خوشمزه به شکل تی بگ

به گزارش مجله پریها، در این مطلب قصد داریم طرز تهیه بیسکوییت های که شبیه به تی بگ است رو بهتون یاد بدیم. این بیسکوییت ها مناسب پذیرایی از میهمان در ایام عید و میهمانی هاست.

طرز تهیه بیسکوییت های خوشمزه به شکل تی بگ

در این مطلب قصد داریم طرز تهیه بیسکوییت های که شبیه به تی بگ است رو بهتون یاد بدیم. این بیسکوییت ها مناسب پذیرایی از میهمان در ایام عید و میهمانی هاست.

آرد الک گردیده: 1 پیمانهپودر قند: 1/4 پیمانهکره: 50 گرمتخم مرغ: 1 عددوانیل شکری: 1/8 قاشق چای خوریشکلات تخته ای آب گردیده: به مقدار لازمیسکوییت تی بگ

ابتدا کره را با چاقو خرد میکنیم و با پودر قند مخلوط نموده و با لیسک هم میزنیم تا پودر قند توی کره آب بشه.

تخم مرغ و وانیل شکری را اضافه میکنیم و همزن برقی را روشن نموده و مواد را با دور تند هم میزنیم تا مخلوط یکدست و بافتش پوک بشه.

در این مرحله همزن را خاموش میکنیم و 1 پ آرد الک گردیده را قاشق قاشق به مخلوط اضافه میکنیم و با لیسک هم میزنیم تا خمیر یکدست و جمع بشه.

روی سطح کار مقداری آرد پاشیده و خمیر را نازک پهن نموده و با کاتر مستطیل قالب میزنیم و در سینی فر میچینیم.

با یک چاقوی نوک تیز 2 گوشه بالایی بیسکوییت ها را به شکل پاکت چای کیسه ای برش داده و در وسط ضلع بالایی بیسکوییت با نوک چاقو یک سوراخ ایجاد میکنیم و سپس به مدت 20 تا 25 دقیقه در طبقه وسط فر میپزیم.

بعد از پخت مدتی زمان میدیم تا خنک بشن؛ سپس نخ و یا همان اتیکت چای کیسه ای ها را از سوراخ بالای بیسکوییت ها آویزان میکنیم و قسمت پایین بیسکوییت ها را در شکلات آب گردیده فرو میکنیم؛ میتونین بعد از زدن شکلات بیسکوییت ها را توی یخچال بذارید تا شکلات کمی سفت بشه و سپس سرو میکنیم.

انتشار: 26 آذر 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1095

به "طرز تهیه بیسکوییت های خوشمزه به شکل تی بگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه بیسکوییت های خوشمزه به شکل تی بگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید