صنعتی شدن آشپزخانه های دانشگاه ها تا انتها 98

به گزارش مجله پریها، رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم با بیان اینکه دانشجویان سرمایه های آینده این کشور هستند که باید سلامت روح و جسم آنان در اولویت باشد، گفت: سعی بر این است تا خاتمه سال آینده تمامی آشپزخانه های دانشگاه ها صنعتی شوند.

صنعتی شدن آشپزخانه های دانشگاه ها تا انتها 98

به گزارش خبرنگاران، مجتبی صدیقی، شب گذشته در آئین افتتاح پروژه های دانشگاه صنعتی بیرجند، اظهار کرد: طرح آمایش آموزش عالی به عنوان یکی از محورهای کیفیت گرایی وظیفه حذف دانشگاه را دنبال نمی کند، بلکه در این طرح روش استفاده بهینه از امکانات آموزشی مورد آنالیز قرار خواهد گرفت.

وی اضافه نمود: اساتید و مدیران دانشگاهی باید به عمق بخشیدن فعالیت ها بپردازند تا با تحقق کیفیت آموزشی، آینده سازان موفقی پرورش یابند.

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه در دهه پنجم حاکمیت اصول اخلاقی باید مدنظر قرار گیرد، توضیح داد: شفافیت در عملکرد از محورهای دهه پنجم انقلاب است.

صدیقی با بیان اینکه در دهه پنجم انقلاب باید نمادسازی و جریان سازی در دستور کار قرار گیرد، اظهار کرد: اساتید، نخبگان و روشنفکران باید جرقه های موفقیت 40 ساله را به یکدیگر پیوند دهند تا داشته ها به یک جریان تبدیل گردد.

وی اظهار کرد: امروز یکی از مهم ترین این جریان ها هویت ملی است که به عنوان یک سرمایه باید مورد توجه قرار گیرد، چراکه افتخار به ایرانی بودن در نظرسنجی های مختلف تأیید شده، به طوری که 85 درصد دانشجویان، ایرانی بودن را افتخار می دانند.

معاون دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه بعضی خوابگاه های موجود دانشگاه های کشور نیازمند بازسازی و تغییر رتبه هستند، توضیح داد: تمام خوابگاه ها باید مجهز به اتاق تندرستی باشند و دانشگاه های صنعتی باید در بحث زمین های چمن مصنوعی نیز وارد شوند.

صدیقی با بیان اینکه دانشجویان سرمایه های آینده این کشور هستند که باید سلامت روح و جسم آنان در اولویت باشد، یادآور شد: سعی بر این است تا سرانجام سال آینده تمامی آشپزخانه های دانشگاه ها صنعتی شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 خرداد 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2289

به "صنعتی شدن آشپزخانه های دانشگاه ها تا انتها 98" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صنعتی شدن آشپزخانه های دانشگاه ها تا انتها 98"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید