شکست سنگین تراکتورسازی مقابل استقلال

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، تیم‌های فوتبال تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران از ساعت 20:30 امروز جمعه در چارچوب هفته سوم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه 3 بر صفر به سود استقلال به اتمام رسید.

شکست سنگین تراکتورسازی مقابل استقلال

در این بازی که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، علی عبدالله زاده (13 - گل به خودی)، مرتضی تبریزی (28) و فرشید اسماعیلی(52) برای استقلال گلزنی کردند.

استقلال این بازی را با ترکیب مهدی رحمتی، فرشاد محمدی مهر، آرمین سهرابیان، پژمان منتظری، میلاد زکی پور، علی کریمی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی (80 - نویمایر)، وریا غفوری (54 - الحاجی گرو)، مرتضی تبریزی و روح الله باقری (73 - خسرو حیدری) آغاز کرد. مهمترین نکته ترکیب استقلال حضور مرتضی تبریزی بود که برای اولین بار در جمع 11 بازیکن استقلال در این فصل به میدان رفت.

جان توشاک سرمربی تراکتورسازی هم تیمش را با حضور اشکان دژاگه و مسعود شجاعی خریدهای جدید این باشگاه فرستاد. 11 بازیکن اصلی تراکتورسازی در این بازی به این ترتیب بودند: محسن فروزان ، محمد طیبی ، علی عبدالله زاده ، محمد اهل شاخه ، دانیال اسماعیلی فر ، رضا شربتی ، مسعود شجاعی (56 - علی طاهران) ، علی رضا نقی زاده (80 - احسان پهلوان)، اشکان دژاگه، هری فوریستر (50 - سوگیتا)، آنتونی استوکس.

هرچند ترکیب تیم تراکتورسازی برای این مسابقه بسیار هجومی چیده شده بود ولی این تیم استقلال بود که در نیمه نخست خیلی زود و روی اشتباه علی عبدالله زاده به گل رسید تا کنترل بازی را در دست بگیرد.

تراکتورسازی بعد از دریافت این گل در دقیقه 18 فرصت خوبی برای جبران نتیجه داشت ولی شوت دانیال اسماعیلی فر بعد از برخورد به دست مهدی رحمتی و تیر دروازه استقلال به کرنر رفت. 10 دقیقه بعد بازهم این تیم استقلال بود که اینبار روی پاس فرشید اسماعیلی و شوت مرتضی تبریزی به گل دوم خود رسید تا این بازیکن در اولین حضورش در استقلال عملکرد قابل توجهی داشته باشد.

در نیمه دوم بازهم این تیم استقلال بود که بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 47 مرتضی تبریزی می توانست با یک ضربه سر دروازه حریف را باز کند.

تعویض های تراکتورسازی برای جبران نتیجه از دقیقه 50 و با حضور سوگیتا بازیکن ژاپنی به جای فوریستر آغاز شد. در دقیقه 52 مسعود شجاعی در میانه میدان توپ را از دست داد و فرشید اسماعیلی هافبک استقلال همان توپ را به گل سوم استقلال تبدیل کرد. جان توشاک سرمربی تراکتورسازی در دقیقه 56 شجاعی را هم از زمین خارج کرد و علی طاهران را به جای او به زمین فرستاد.

دو چهره ویژه دیگر این بازی حضور الحاجی گرو بازیکن نیجریه ای و نویمایر بازیکن آلمانی استقلال در زمین بود که اولی در دقیقه 54 به جای وریا غفوری و دومی در دقیقه 80 به جای اسماعیلی وارد زمین شدند تا از دیگر بازیکن جدید آبی پوشان هم رونمایی شود.

در دقایق پایانی بازی از آب و تاب افتاد و تلاش بازیکنان دو تیم برای تغییر نتیجه ثمری نداشت تا مسابقه با همان سه گل به سود استقلال به اتمام برسد.

لئوناردو پادوانی مدافع برزیلی استقلال که فصل گذشته دچار مصدومیت شده بود و به تازگی و به سختی راه رفتن را آغاز کرده است، میهمان ویژه مسابقه بود و کنار نیمکت استقلال از روی ویلچیر بازی را تماشا کرد.

استقلال با این برد 5 امتیازی شد و به رده چهارم جدول رسید. تراکتورسازی هم همچنان دو امتیازی باقی ماند.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 24 مرداد 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 256

به "شکست سنگین تراکتورسازی مقابل استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست سنگین تراکتورسازی مقابل استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید