شکایت دوباره همامی از پرسپولیس

به گزارش مجله پریها، دیگر برای من مهم نیست که تیمی محروم می گردد یا ضرر می نماید. همه جوره با پرسپولیسی ها راه آمدم و به آنها فرصت دادم اما دیگر این کار را نمی کنم.

شکایت دوباره همامی از پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران ، باشگاه پرسپولیس پولی نداشت که با مسعود همامی تسویه حساب کند و این دروازه بان که حتی حاضر به مذاکره نشده بود، دوباره به ای اف سی پناه برده است. جالب تر اما این ادعای اوست که گفته برایش اهمیتی ندارد اگر پرسپولیس یا فدراسیون فوتبال ضربه بخورند.

همامی گفته: 20 بار مصاحبه کردم و به باشگاه فرصت دادم تا پولم را بدهند. حتی به آن ها نامه نوشتم و گفتم اگر پولم را ندهید، هر کاری می کنم تا به پولم برسم. الان دیگر عواقبش برایم مهم نیست. حتی اگر پرسپولیس یا حتی فدراسیون محروم شوند.

او سپس به شکایت تازه اش اشاره نموده: شنبه هفته گذشته ایمیل جدیدی به ای اف سی ارسال کردم و با پست DHL هم مدارکم را فرستادم. دیگر برای من مهم نیست که تیمی محروم می گردد یا ضرر می نماید. همه جوره با پرسپولیسی ها راه آمدم و به آنها فرصت دادم اما دیگر این کار را نمی کنم. تماس هم بگیرند تا توافق کنیم، من پاسخی به تماس شان نخواهم داد. من دیگر پای میز مذاکره با آقایان نخواهم رفت چون ای اف سی مشکلم را حل خواهد نمود. دیگر یک روز هم به آقایان فرصت نمی دهم و می خواهم بعد از یک سال و نیم به پولم برسم.

2 - 190

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 بهمن 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1441

به "شکایت دوباره همامی از پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکایت دوباره همامی از پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید