سیدصالحی: گوای هند حریف سرسختی برای پرسپولیس نبود، تیم فولاد به تجربه النصر باخت

به گزارش مجله پریها، کارشناس فوتبال درباره عملکرد نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان نمود.

سیدصالحی: گوای هند حریف سرسختی برای پرسپولیس نبود، تیم فولاد به تجربه النصر باخت

مهدی سید صالحی، کارشناس فوتبال در گفت و گو با ، درباره برد پرسپولیس برابر گوای هند در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: تیم پرسپولیس برابر گوای هند بازی قابل قبولی انجام داد. با تغییراتی که گل محمدی در ترکیب تیم خود ایجاد کرد، به چند بازیکن استراحت داده بود. رادوشویچ، شریفی، شجاعی و مهدی شیری توانستند خیلی خوب بازی را در داخل زمین حریف آغاز نمایند.

او ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس سعی کردند بازیسازی را در زمین حریف هندی خود انجام بدهند و خیلی خوب توانستند به گل دست یابند. به طور طبیعی معلوم بود که گل محمدی به تعدادی از بازیکنان استراحت بدهد. در مجموع گوای هند حریف سرسختی برای سرخپوشان نبود و آن ها توانستند به نحو احسن بازی را مدیریت نمایند و عالیشاه، ترابی و سایر مهاجمان پرسپولیس کار خود را به خوبی انجام بدهند و به 3 امتیاز بازی دست یابند.

سید صالحی درباره نخستین پیروزی تراکتور برابر تیم نیروی هوایی عراق گفت: تیم تراکتور احتیاج به برد در این بازی داشت و تغییراتی در این تیم نسبت به بازی های گذشته ایجاد شده بود. کادر فنی از اشکان دژاگه و مسعود شجاعی در این بازی استفاده نکرد و این تیم تبریزی با سیستم 2-4-4 بازی کرد. تراکتوری ها سعی کردند میانه زمین حریف را در اختیار بگیرند و پیروز بودند.

او اضافه نمود: بازیکنان تراکتور بازی قابل قبولی برابر نیروی هوایی عراق ارائه کردند و در همان دقایق اولیه به گل رسیدند. حملات حریف عراقی بعد از گلزنی تراکتور بیشتر شد و بازیکنان نیروی هوایی عراق تا نزدیک دروازه خوب کار می کردند، اما تمام نماینده خوبی نداشتند. تیم تراکتور بعد از اخراج بازیکن حریف یک مقدار مسلط تر شد، اما به نظرم نیمه دوم بازی در اختیار نیروی هوایی عراق بود و تنوع تاکتیکی در تیم تبریزی کمتر بود.

سید صالحی گفت: تیم تراکتور در خط دفاعی دوباره دچار تزلزل شده بود و در مجموع تفکرات خطیبی این بود که تیمش 3 امتیاز این بازی را بگیرد و به بازی های آینده امیدوار باشد.

کارشناس فوتبال درباره شکست فولاد برابر تیم النصر عربستان بیان نمود: تیم النصر بازیکنان خوب و باتجربه ای همانند حمدالله داشت و تعدادی از بازیکنان این تیم مبتلا به کرونا بودند. تیم فولاد بازی را خوب آغاز کرد و جواد نکونام به خوبی تیم حریف را بررسی نموده بود. با وجود این که بازیکنان النصر موقعیت های زیادی روی دروازه حریف داشتند، اما دروازه بان فولاد سیو های خوبی داشت. اگر برابر تیم هایی که تجربه زیادی در آسیا دارند، اشتباهی در خط دفاعی رخ بدهد به طور طبیعی آن تیم تنبیه می گردد. به هر حال این اتفاق رخ داد و بازیکنان فولاد در خط دفاع برابر بازیکنی همانند حمدالله مرتکب اشتباه شدند و همین موضوع باعث شد که گل اول را بخورند. فولاد شایسته کسب تساوی در این بازی بود، اما اتفاقاتی در این بازی رخ دادند و تجربه النصر باعث شد که این تیم اهوازی نتیجه بازی را از دست بدهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 خرداد 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4146

به "سیدصالحی: گوای هند حریف سرسختی برای پرسپولیس نبود، تیم فولاد به تجربه النصر باخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیدصالحی: گوای هند حریف سرسختی برای پرسپولیس نبود، تیم فولاد به تجربه النصر باخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید