سهمیه 315 میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی شهرستان رشت

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، علی لقمانی بعدازظهر سه شنبه درجلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان رشت برگزار گردید با اشاره به دغدغه مسئولان در حوزه اشتغالزایی، اظهارکرد: سهم شهرستان رشت برای ارائه تسهیلات اشتغال در حوزه روستایی و فراگیر در مجموع 315 میلیارد تومان است.

سهمیه 315 میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی شهرستان رشت

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 52 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در شهرستان رشت پرداخت شده است، گفت: طرح های مختلفی به ارزش بیش از 20 میلیارد تومان در بانک های عامل به مرحله عقد قرارداد رسیده است.

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی رشت با بیان اینکه در حوزه اشتغال روستایی طرح هایی به ارزش بیش از 9 میلیارد تومان در یکی از بانک ها به مرحله عقد قرارداد رسیده است، اعلام نمود: از این میان تنها 2 میلیارد تومان پرداخت شده است.

لقمانی با اشاره به عودت حدود یک درصد از طرح های معرفی شده به بانک های عامل در حوزه اشتغال فراگیر، ادامه داد: در گذشته در پرداخت تسهیلات روستایی از سوی بانک ها با مشکل روبرو بودیم که خوشبختانه با پیگیری های اجرا شده از سوی مسئولان در هفته گذشته با رشد 2 درصدی همراه شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 بهمن 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1493

به "سهمیه 315 میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی شهرستان رشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهمیه 315 میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی شهرستان رشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید