سرمربی سایپا: نورافشانی ورزشگاه تمرکز تیم ما را گرفت

به گزارش مجله پریها، دقیقه دو بازی چند نارنجک در کنار زمین منفجر شد و تمرکز تیم ما را گرفت. همان موقع به ناظر بازی هم اعلام کردم و آن ها هم از این مساله خبر نداشتند. هماهنگ نشده بود و فکر نمی کنم این کار درست باشد و یک دقیقه از بازی ورزشگاه نورافشانی شد و تمرکز ما را گرفت.

سرمربی سایپا: نورافشانی ورزشگاه تمرکز تیم ما را گرفت

سرمربی سایپا گفت: نارنجکی که منفجر شد تمرکز را از تیم ما گرفت و حتی ناظر بازی هم از این ماجرا خبر نداشت.

به گزارش ایسنا، ابراهیم صادقی پس از تساوی تیمش مقابل سپاهان در نشست خبری این ملاقات اظهار کرد: باید از باشگاه سپاهان و آقای ساکت تشکر کنم که از ما تقدیر کرد. درباره بازی باید بگویم که بازی را خیلی خوب آغاز کردیم و در همان آغاز بازی دو موقعیت خوب داشتیم اما برخلاف جریان بازی گل خوردیم. بیست دقیقه از نیمه اول را خوب کار نکردیم و باتوجه به این که تیم مان عقب نشست، سپاهان توانست به بازی مسلط باشد.

او ادامه داد: تقریبا تمام نیمه دوم در اختیار ما بود و به جز گلی که زدیم موقعیت های خیلی خوبی ایجاد کردیم که می توانستیم برنده بازی باشیم و این مساله ما را بسیار امیدوارم کرد که توانستیم رو در روی سپاهان در اصفهان به این صورت بازی کنیم. در مجموع به همه بازیکنانم تبریک می گویم و امیدوارم روز به روز بتوانیم پیشرفت کنیم.

سرمربی سایپا افزود: دقیقه دو بازی چند نارنجک در کنار زمین منفجر شد و تمرکز تیم ما را گرفت. همان موقع به ناظر بازی هم اعلام کردم و آن ها هم از این مساله خبر نداشتند. هماهنگ نشده بود و فکر نمی کنم این کار درست باشد و یک دقیقه از بازی ورزشگاه نورافشانی شد و تمرکز ما را گرفت.

او درباره قضاوت داور بازی گفت: به نظرم داور خوب کار کرد و صحنه ای به اشتباه سوت زده نشد. اعتراضات هم خیلی شدید نبود اما باتوجه به این که بازی پربرخوردی بود، طبیعی بود هر دو مربی به نفع تیم خودش صحبت و اعتراض کند. اما در کل مشکل خاصی نبود.

منبع: عصر ایران
انتشار: 11 دی 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3848

به "سرمربی سایپا: نورافشانی ورزشگاه تمرکز تیم ما را گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی سایپا: نورافشانی ورزشگاه تمرکز تیم ما را گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید