سالک: هیئت مدیره باشگاه خاتم در خصوص کناره گیری از لیگ تصمیم می گیرد

به گزارش مجله پریها، سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان در خصوص احتمال کناره گیری تیمش از لیگ برتر به خاطر تصمیم کمیته انضباطی گفت: هیئت مدیره باشگاه در این مورد تصمیم خواهد گرفت.

سالک: هیئت مدیره باشگاه خاتم در خصوص کناره گیری از لیگ تصمیم می گیرد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، محمدرضا سالک سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان در خصوص شکست 3 بر 2 تیمش مقابل پیکان در هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال گفت: بازیکنان پیکان یک روز خوب را پشت سر گذاشتند و عملکرد بسیار خوبی در زمین داشتند. در مقابل آنها، ما یک بازی پر اشتباه را پشت سر گذاشتیم و نتوانستیم نمایشی در حد نام خود داشته باشیم.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در فصل جاری ستاره های والیبال کشور در تیم های مختلف پخش شده اند و تیم هایی مثل ورامین، سایپا و پیکان نیز پر مهره هستند. قبول دارم که ستاره ها در یک بازی می توانند تاثیرگذار باشند اما والیبال یک ورزش گروهی است و برنده آن با کار گروهی معین می گردد. توان مدعیان در لیگ برتر به یک اندازه است.

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان در خصوص رای کمیته انضباطی فدراسیون والیبال که نتیجه دیدار خاتم و پیغام مشهد را به سود تیم مشهدی خاطرنشان کرد، گفت: من همه حرف هایم را در کمیته انضباطی زده ام و صحبت دیگری ندارم. تمام مدارک و اسناد موجود را ارائه کردیم و حالا کمیته انضباطی باید در خصوص آن تصمیم بگیرد.

سالک در خصوص احتمال کناره گیری تیمش از لیگ برتر به خاطر تصمیم کمیته انضباطی عنوان نمود: هیئت مدیره باشگاه در این مورد تصمیم خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 خرداد 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2145

به "سالک: هیئت مدیره باشگاه خاتم در خصوص کناره گیری از لیگ تصمیم می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سالک: هیئت مدیره باشگاه خاتم در خصوص کناره گیری از لیگ تصمیم می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید