زاهدی: فشاری که روی روزپیکر بود باعث ایجاد حواشی شد

به گزارش مجله پریها، سرپرست تیم فوتسال آذرخش بندرعباس گفت: به خاطر فشار بازی که بر روی روزپیکر سرمربی تیم بود باعث شد که بعد از بازی آن صحبت ها را علیه مدیریت انجام دهد.

زاهدی: فشاری که روی روزپیکر بود باعث ایجاد حواشی شد

به گزارش ، تیم فوتسال آذرخش بندرعباس توانست در 4 بازی ابتدایی در لیگ برتر نمایش بسیار خوبی داشته باشد. هر چه از مسابقات لیگ گذشت وضعیت این تیم بحرانی تر شد به طوری که این تیم رفته رفته به رتبه های پایین جدول نزدیک شد.

حال بازیکنان و سرمربی بومی تیم آذرخش بندرعباس با تعصب و غیرتی که به تیم شهرشان دارند، اجازه ندادند که وضعیت این تیم از آن چیزی که هست بدتر گردد. سرپرست و سرمربی این تیم، با تمام توان خود پای کار ماندند و تیم را تا پایان نیم فصل اول همراهی کردند.

تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در پایان رقابت های نیم فصل اول لیگ برتر با کسب 12 امتیاز در رده دوازدهم جدول نهاده شد. آذرخشی ها به خاطر مسائل اقتصادی که گریبان گیرشان شده است پیروز نشدند در تعطیلات نیم فصل بازیکنان مورد احتیاج خود را جذب نمایند و با همان بازیکنانی که در نیم فصل نخست در ترکیب تیم حضور داشتند فصل را ادامه می دهند.

تیم آذرخش بندرعباس در اولین مسابقه خود در رقابت های نیم فصل دوم، میزبان تیم ارژن شیراز بود و در پایان بازی با نتیجه مساوی 3 - 3 به پایان رسید. بعد از پایان این دیدار سرمربی تیم آذرخش صحبت هایی را علیه مدیریت این باشگاه انجام داد.

در بازی با مس سونگون هیچ مسئولی از تیم ما در سالن حضور نداشت

موسی زاهدی سرپرست تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، گفت: به خاطر فشار زیادی که بعد از بازی بر روی روزپیکر بود او مجبور شد این صحبت ها را مطرح کند. منظور روزپیکر از آن صحبت ها این بود که کسی در باشگاه از ما حمایت نمی نماید. وقتی ما با تیم مس سونگون بازی داشتیم حدود 7 نفر از مسئولان تیم مس برای حمایت از آن ها به صندلی ویژه آمدند و جالب است بدانید که از مسئولان تیم ما یک نفر هم در سالن حضور نداشت.

او افزود: تیم ما نزدیک به 5 سال است که در لیگ برتر حضور دارد و در این چند سال مسئولان استانی حمایت های خوبی را از ما انجام دادند، اما ما هر سال با تغییرات هیئت مدیره روبرو می شویم. در این چند سال ما از سوی مدیران هیئت مدیره هیچ گونه حمایت و کمکی را ندیدیم و تمامی کار ها و مسائل بر دوش حسین احمد مدیرعامل تیم بوده است. احمدی در این مدت به خاطر آنکه در باشگاه احساس تنهایی می نماید و هیچ کمکی از سوی هیئت مدیره نمی بیند آن طور که شاید و باید به کار ها رسیدگی نمی نماید.

هنوز سفرمان به کرمانشاه معین نیست

سرپرست تیم فوتسال آذرخش بندرعباس درباره بازی این هفته با شاهین کرمانشاه گفت: به خاطر تغییری که در برنامه بازی های این هفته لیگ برتر به وجود آمد، برنامه سفر ما به کرمانشاه تغییر کرد. همان طور که می دانید ما روز پنجشنبه بلیت سفر به کرمانشاه را تهیه نموده بودیم، اما با تغییری که در برنامه مسابقات به وجود آمد زمان سفر ما به کرمانشاه هنوز معین نیست.

زاهدی گفت: به خاطر مسائل اقتصادی در نیم فصل دوم فقط پیروز شدیم ناصر حاجی بازیکن فصل گذشته پارسیان شهر قدس را به خدمت بگیریم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 دی 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2991

به "زاهدی: فشاری که روی روزپیکر بود باعث ایجاد حواشی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زاهدی: فشاری که روی روزپیکر بود باعث ایجاد حواشی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید