ریزش ساختمان مسکونی مرگ دانشجوی سقزی را رقم زد

به گزارش مجله پریها، خبرنگاران: مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سقز گفت: بر اثر ریزش و تخریب یک ساختمان مسکونی در سقز دانشجوی 26 ساله به نام حامد محمدزاده جان خود را از دست داد.

ریزش ساختمان مسکونی مرگ دانشجوی سقزی را رقم زد

جهت دریافت خدمات آلاچیق باغی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

ایرج گیلاسی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در سقز اظهار کرد: بر اثر ریزش و تخریب یک ساختمان مسکونی در سقز دانشجوی 26 ساله به نام حامد محمدزاده جان خود را از دست داد.

وی در تشریح این حادثه گفت: یکی از شهروندان با سامانه 125 این مرکز تماس گرفت و از تخریب 2 ساختمان مسکونی در محله تپه مالان این شهرستان اطلاع داد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سقز توضیح داد: با دریافت پیغام بلافاصله 3 دستگاه خودرو سنگین به همراه 10 نفر از عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: با رسیدن نیروهای امدادی به محل تعیین شد یک ساختمان نیمه کاره که در بالاتر از یک ساختمان در شیب کوچه در حال احداث بوده است به دلیل رعایت نکردن اصول ساخت و ساز و به کار بردن مصالح نامرغوب ریزش نموده و بر روی ساختمان پائین دست آوار شده و چون ساختمان دیگر هم به صورت غیر اصولی بنا شده بود، آن واحد مسکونی هم تخریب شد.

گیلاسی اضافه کرد: عوامل آتش نشانی با یاری مردم و طی 3 ساعت کوشش و آوار برداری، دانشجوی جوان سقزی را که زیر چندین تن خاک و سایر مصالح ساختمانی مانده بود پیدا کردند امام متاسفانه به دلیل شدت جراحات و نرسیدن اکسیژن کافی به وی، این جوان جان باخته بود.

وی گفت: در کار امداد رسانی تمام عوامل ادارات خدمات رسان هم چون برق، گاز، هلال احمر، مرکز فوریت های پزشکی، نیروی انتظامی در محل حادثه حاضر شدند و هر کدام طبق وظایف محوله خود اقدام کردند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سقز اضافه کرد: با پیدا شدن پیکر این دانشجو به نام حامد محمد زاده 26 ساله اهل روستای کندولان از توابع بخش سرشیو، جسد وی برای آنالیز پزشکی قانونی توسط مرکز فوریت های پزشکی 115 به سردخانه بیمارستان امام خمینی(ره) انتقال داده شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3301

به "ریزش ساختمان مسکونی مرگ دانشجوی سقزی را رقم زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریزش ساختمان مسکونی مرگ دانشجوی سقزی را رقم زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید