ریالی از عوارض شهری در مجتمع همافران هزینه نمی گردد

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، علی امانی عصر دوشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به ساخت مجتمع تجاری همافران گفت: قرار بود این مجتمع به صورت پیش فروش ساخته گردد ولی بعد به صورت مشارکتی کار احداث آن ادامه یافت اما ریالی از پول و عوارض مردم در آن هزینه نمی گردد.

ریالی از عوارض شهری در مجتمع همافران هزینه نمی گردد

وی با بیان اینکه 150 پارکینگ در پروژه همافران طراحی شده است در عین حال به کسری پارکینگ این پروژه اشاره نمود، همچنین از مزایده پیست اسکیت نوشهر اطلاع داد وگفت: بزودی عملیات اجرایی این پروژه شروع می گردد.

امانی، مزایده پیست اسکیت شهرداری، واگذاری ورودی منطقه نمونه گردشگری و واگذاری سوئیت های اجاره ای منطقه نمونه سیترا را از جمله برنامه ها بیان نمود و گفت: هیچ معامله ای بدون فراخوان انجام نمی گردد.

شهردار نوشهر با اشاره به نشست با وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد: متولی اجرای پروژه راه دسترسی به بندر به اداره کل بنادر و دریانوردی است و نقطه تلاقی این مسیر حوالی پل فلزی ماشلک است و در نشست با وزیر راه تصمیماتی درباره این پروژه گرفته شد و نتیجه نهایی آن در نشست با اداره کل بنادر در هفته جاری تعیین می گردد.

شهردار نوشهر، مجتمع تجاری همافران و نیروگاه زباله سوز را از جمله پروژه های نیمه کاره در شهر اظهار داشت و گفت: شروع دوباره نهضت پیاده روسازی در شهر از برنامه ها است و این طرح در خیابان ستارخان و شهید کامران اسلامی اجرا می گردد.

وی ادامه بتن ریزی کف رودخانه، طرح گردشگری کپورچال از دیگر برنامه ها است و گفت: واگذاری محدوده گردشگری کپورچال طبق نشست با منابع طبیعی قرار است به شهرداری واگذار گردد و با واگذاری، برنامه های عمرانی خوبی اجرا می گردد.

امانی با اشاره به آزادسازی چهار کیلومتر نوار ساحلی گفت: بنا داریم طرح گردشگری به صورت قطعه قطعه در این محور و مسیر آزادشده اجرا کنیم.

شهردار نوشهر به قصه تلخ و شیرین نیروگاه زباله سوز اشاره و افزود: حال و اوضاع نوشهر با آهنگ خوبی رو به بهبود است ولی وضعیت نصب و عملیات راه اندازی پروژه قابل قبول نیست و به عنوان کارفرما باید تکلیف خود را عمل کنیم.

امانی توضیح داد: پیمانکار مکلف است زمان دقیق راه اندازی نیروگاه را اعلام کند و شهرداری تمام مسئولیت ها و تکالیف خود را عمل نموده است و پروژه هیچ مشکل مالی ندارد.

وی با اظهار اینکه هیچ زمانی برای راه اندازی و افتتاح نیروگاه تعیین نشده است درباره مشکل نرم افزاری نیروگاه تصریح گفت: ما فقط می توانیم با پیمانکار ابراز همدری کنیم و مکلف است طبق زمانبندی عمل کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 فروردین 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1853

به "ریالی از عوارض شهری در مجتمع همافران هزینه نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریالی از عوارض شهری در مجتمع همافران هزینه نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید