روی اشتباهات خود تمرکز کردیم، علی دایی حرف بی ربط نمی زند

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، دیدار دو تیم والیبال پیکان و سایپا امروز با رجحان تیم نارنجی پوشان سایپا همراه بود تا بازی سوم در روز چهارشنبه تکلیف تیم صعود کننده به مرحله بعد پلی آف را تعیین کند.

روی اشتباهات خود تمرکز کردیم، علی دایی حرف بی ربط نمی زند

پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال سایپا پس از پیروزی مقابل پیکان در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: به کادر فنی و تیم سایپا خسته نباشید می گویم. یک خسته نباشید ویژه نیز به بازیکنانم می گویم که با توجه به فشردگی بازیها امروز عملکرد خوبی داشتند.

وی ادامه داد: پس از شکست دور رفت مقابل پیکان شرایط خوبی از نظر روحی نداشتیم و توانستیم برای بازی امروز بازیکنان را از نظر روانی به شرایط مسابقه برگردانیم.

سرمربی تیم والیبال سایپا اضافه کرد: بازی قبل خود را بررسی کردیم و بر روی اشتباهات خود تمرکز داشتیم. در نهایت نتیجه آن مثبت شدو امروز پیروز شدیم پیروز شویم و باید منتظر بازی سوم باشیم. شرایط برای هر دو تیم برابر است.

پیمان اکبری در ادامه به مسائل باشگاه سایپا و صحبت های علی دایی اشاره و گفت: ما نیز جزئی از باشگاه سایپا هستیم. علی دایی اسطوره ورزش ایران است و حرف بیخود نمی زند. تیم های ورزشی به حمایت احتیاج دارند. اگر قرار باشد خودروسازان از باشگاهها حمایت ننمایند تیم ها از نظر روانی در وضعیت خوبی بسر نخواهند برد.

او در ادامه تاکید نمود: از اتبدای فصل، ما نیز با مسائل دست و پنجه نرم کردیم اما از بازیکنان خواستم تا از حواشی دوری نمایند. امیدوارم مسئولان خودروسازی نگاهی به ورزش نیز داشته باشند. اگر این حمایت نباشد وضعیت خوب نخواهد بود. قرارداد تیم سایپا در بین 8 تیم حاضر در پلی اف از همه پائین تر است.

وی درباره درویش نیز گفت: درویش تمام کوشش خود را می نماید تا تیم ها در آرامش باشند اما نیز نیز نمی تواند هزینه های سرسام آور را از جیب شخصی بدهد و احتیاج به حمایت خودروسازان دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 خرداد 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2319

به "روی اشتباهات خود تمرکز کردیم، علی دایی حرف بی ربط نمی زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روی اشتباهات خود تمرکز کردیم، علی دایی حرف بی ربط نمی زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید