رونمایی از وب سایت 2 زبانه روستای پالنگان

به گزارش مجله پریها، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته گردشگری و با برنامه ریزی های صورت گرفته، بیش از 30 ویژه برنامه از جمله رونمایی از وب سایت 2 زبانه روستای جهانی پالنگان برگزار می گردد.

رونمایی از وب سایت 2 زبانه روستای پالنگان

به گزارش خبرنگاران، منصور مهرزاد روز دوشنبه در جمع خبرنگاران استان در سنندج اظهار کرد: برگزاری جشنواره موسیقی اقوام ایرانی در سطح ملی با مشاکت استانداری کردستان، شهرداری سنندج، صدا و سیمای کردستان و سایر ادارات مربوطه از جمله برنامه های هفته گردشگری در استان است.

وی برگزاری جشنواره هزار دف، جشنواره استانی سفره غذای کُردی و جشنواره استانی گردو را از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این هفته خاطرنشان کرد و اضافه نمود: همزمان با گرامیداشت این هفته نمایشگاه های متعددی از جمله نمایشگاه منطقه ای صنایع دستی و موسیقی اقوام، نمایشگاه خودروهای کلاسیک، نمایشگاه خودروهای آفرودی و نمایشگاه گلیم و فرش دستباف در سطح استان برپا خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان ادامه داد: بعلاوه تقدیر از فعالان گردشگری کردستان، برگزاری کارگاه های آموزشی صنعت گردشگری و سرمایه گذاری سبز در استان، به صدا درآمدن زنگ گردشگری در مدارس مراکز شهرستان ها و پاکسازی تفریحگاه های منتخب از دیگر برنامه هایی است که به مناسبت روز جهانی و هفته گردشگری در برگزار می گردد.

مهرزاد با اشاره به اینکه بعلاوه در این هفته پروژه های گردشگری از جمله کمپ زیارتی پیر رستم سروآباد و فاز دوم اقامتگاه بوم گردی ژاورود افتتاح می گردد، ابراز امیدواری کرد، با برگزاری این برنامه ها و بعلاوه حضور فعالان و اشخاص صاحب نظر در این حوزه، زمینه های توسعه و رونق گردشگری در استان بیش از پیش فراهم گردد.

ویژه برنامه های گرامیداشت روز جهانی و هفته گردشگری از پنجم مهر شروع و تا 12 مهرماه امسال در استان ادامه خواهد داشت.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 4 مهر 1402 بروزرسانی: 4 مهر 1402 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4879

به "رونمایی از وب سایت 2 زبانه روستای پالنگان" امتیاز دهید

2 کاربر به "رونمایی از وب سایت 2 زبانه روستای پالنگان" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از وب سایت 2 زبانه روستای پالنگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید