معرفی سواحل استانبول، بهترین تفریح برای فصل تابستان

به گزارش مجله پریها، معرفی بهترین سواحل استانبول

شهر استانبول برای تفریح و سرگرمی جز یکی از بهترین مقاصد سفری محسوب می گردد. در این شهر برای تمامی سلیقه ها جاذبه هایی برای بازدید و گردشگری وجود دارد. همانطور که می دانید این شهر بزرگ را سواحل زیادی در بر گرفته است و همین خود یکی از دلایلی است که افراد زیادی را به سمت استانبول روانه می سازد. با توجه به سواحل متنوعی که در استانبول وجود دارد به جرات می توان سواحل این شهر را جز جاذبه های دیدنی آن به شمار آورد. شما در این سواحل درختان سبز کاج را که کوه ها را پوشانیده و تا چشم کار می نماید آب زلال دریای پهناور به چشم می خورد را می بینید و حتی در این جا حتی غروب آفتاب را متفاوت تر و البته دو چندان زیبا تر خواهید دید. بهترین زمان برای بازدید از سواحل استانبول فصل بهار و تابستان است. ما در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران قصد داریم تا درباره بهترین سواحل استانبول صحبت کنیم.

معرفی سواحل استانبول، بهترین تفریح برای فصل تابستان

ساحل ترو بلو | True Blue Beach

دیگر ساحلی که در لیست بهترین سواحل استانبول قرار می گیرد، تروبلو نام دارد. این ساحل نمایی بی نظیر و رویایی از دریای سیاه را به شما نشان می دهد و جالب است بدانید که از پرطرفردارترین تفریحات استانبول هم به شمار می رود. کسانی که به بازدید از این ساحل می روند این امکان را دارند که جزایر و قایق ها را از این منطقه مشاهده نمایند و همچنین به تماشای غروب زیبای خورشید بنشینند. در ساحل تروبلو رستوران های متنوع و فوق العاده ای همراه با موسیقی زنده وجود دارد که می توانید برای صرف ناهار یا میان وعده سمت آن ها بروید. در فصل تابستان نمایش های مختلفی در این منطقه برگزار می گردد. این ساحل هم مانند ساحل بورک هواداران زیادی دارد.

آدرس: Fenerbahçe Mahallesi, Atlıhan Sk. No:30, 34726 Kadıköy/İstanbul, Turkey

ساحل بابیلون | Babylon

بابیلون یکی دیگر از بهترین سواحل استانبول است که در میان توریست ها بسیار محبوب به شمار می آید. در این ساحل شما می توانید در حین آفتاب دریافت از نوهای موسیقی هم نهایت لذت را ببرید. ضمناً جالب است بدانید که در این سال جشنواره های موسیقی متنوعی هم برگزار می گردد که می توانید با شرکت در آن حال و هوایتان را به طول کلی تغییر دهید. در این ساحل هم مانند دیگر سواحلی که نامشان را بردیم رستوران های با کیفیتی وجود دارد که می توانید در آن ها انواع غذاهای مدیترانه ای و ناحیه اژه را سفارش دهید.

هزینه ورودی در روزهای هفته 40 لیر و در آخر هفته به 60 لیر نیز می رسد .

آدرس: Merkez Mahallesi, Silahşör Caddesi & Birahane Sokak Tarihi Bomonti Bira Fabrikası No:1, 34384 Şişli/İstanbul, Turkey

ساحل بورک | BURC Beach

یکی از بهترین سواحل استانبول که شهرت زیادی هم در این کشور دارد ساحل بورک بوده که در کنار دریای سیاه جای خوش نموده است. در این ساحل به محض اینکه وارد می گردد چترها و تخت هایی را مشاهده می کنید که برای استراحت و دریافت حمام آفتاب برای مهمانان آماده هستند. این ساحل تقریبا طولی برابر با 1 کیلومتر دارا می باشد و با امواج زیبا و دلچسبی که دارد محل بسیار مناسب و جذا برای تفریحات دریایی و ساحلی شما به شمار می رود. این قسمت از دریا تا فاصله 100 متری کم عمق بوده و برای شنا کردن بسیار مناسب محسوب می باشد. به غیر از دریافت آفتاب شما در ساحل بورک می توانید انواع تفریحات آبی و منحصر به فرد را انجام دهید. از جمله تفریحاتی که در ساحل بورک امکان پذیر است نیز شامل شنا در دریا ، کایت سواری ، قایق سواری ، والیبال ساحلی ، فوتبال و انواع موج سواری می باشد.

ساعات کاری این ساحل از ساعت 9 تا 21:30 بوده و هزینه ورود به آن در طول هفته 25 لیر و آخر هفته ها 35 لیر است.

آدرس: Gümüşdere Mahallesi, Sarıtepe Kampüsü, 34470 Sarıyer/İstanbul, Turkey

ساحل اوزن | Uzunya Beach Club

ساحلی به نام اوزن در شهر استانبول وجود دارد که در گذشته بین ماهیگیران بسیار محبوب بوده و در چند سال گذشته مورد بازسازی قرار گرفته است و به سرعت به ساحلی شلوغ در فصل تابستان تبدیل شد. امروزه این ساحل هواداران خاص خودش را دارد و گفتنی است که بگوییم این ساحل جز یکی از طبیعی ترین و دست نخورده ترین سواحل در بین سواحل مشهور استانبول محسوب می گردد. این ساحل تافته ای جدا بافته نسب به دیگر سواحل استانبول است و برای کسانی که می خواهند حمام آفتاب بگیرند این ساحل چترهای در ساحل شنی قرار داده است. نکته مهمی که در مورد این ساحل وجود دارد این است که چوب های کوچک درست

ساحل اوزن همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 نیمه شب باز است، هزینه ورودی آن در طول هفته حدودا 5 دلار و در روزهای آخر هفته 8.5 دلار است.

آدرس: Demirci Köy Mahallesi, Plaj Yolu Caddesi, Uzunya, Kilyos, Sarıyer, İstanbul, 34450 Zekeriyaköy Köyü/Sarıyer/İstanbul, Turkey

ساحل دالیا | Dalia Beach

ساحل دالیا یکی دیگر از بهترین سواحل استانبول است که در بین گردشگران از محبوبیت بالایی برخوردار است. این ساحل مخصوص افرادی است که می خواهند در ساحل دریا به آرامش و رهایی از تمامی دغدغه ها و شلوغی ها روی بیاورند. در ساحل دالیا مناطقی برای قایق های پارویی و همچنین دیگر ورزش های ساحلی که می توانید در این ساحل انجام دهید والیبال ساحلی یا موج سواری است. تجربه غذاها و نوشیدنی های محلی نیز در این مکان بی نظیر است پیشنهاد می کنیم که به هیچ وجه غذاهای دریایی که در این ساحل طبخ می شوند را از دست ندهید حیف است که این همه راه تا استانبول و ساحل دالیا آمده باشید اما از غذاهای دریایی این منطقه چیزی را تست ننموده باشید. پیشنهاد می کنیم که حتما از این ساحل و تفریحاتی که در آن برای مهمانان و بازدیدگانش در نظر گرفته شده بازدید کنید حیف است که این همه راه به استانبول بروید و از ساحل نان استاپ دیدن نکنید شما چه با تور و چه با خرید بلیط هواپیما می توانید به استانبول بروید.

آدرس: Demirci Mahallesi, Kilyos Yolu, 34450 Sarıyer/İstanbul, Turkey

ساحل گلدن | Golden Beach

ساحل گلدن در استانبول درست در منطقه ای به نام Rumelishisari در نزدیکی دریای مرمره و دریای سیاه نیز واقع شده است. این ساحل دارای تفریحات ساحلی بسیار متنوعی است که آن ها عبارتند از والیبال ساحلی ، قایق پدالی ، بازی صخره نوردی ، گلف و پیاده روی در این ساحل و … . 3 اسکله بسیار هیجان انگیز و زیبا در این ساحل وجود دارد و گفتنی است که بگوییم جز پرطرفدارترین سواحل استانبول به شمار می رود. که این ساحل طلایی تنها 15 کیلومتر با شهر استانبول فاصله داشته و محلی دوست داشتنی برای گذران چند ساعتی در کنار دریای سیاه با کلی آرامش خواهد بود

شما به مظنور صرف غذا در ساحل گلدن می توانید از بین رستوران هایی که در آن وجود دارد یکی را به دلخواه انتخاب نمایید. در رستوران های این ساحل انواع غذاهای دریایی و بین المللی طبخ می گردد که هر کدام می تواند تجربه بی نظیری را برای شما به ارمغان بیاورند.

در صورتی که خواستید شب را در این منطقه اقامت داشته باشید شرایط آن محیا است و شما می توانید در 26 خانه ییلاقی و همچنین یک هتل مجلل که در ساحل گلدن وجود دارد یکی را که با شرایطتتان مطابق است را انتخاب کنید و در آن اقامت داشته باشید.

ساحل از ساعت 8 به بعد باز به منظور ورود عموم بازدیدنمایندگان باز است و مناسب کسانی است که از شنای آخر شب نیز کلی لذت می برند و در آخر ورودی این ساحل در طول هفته 15 لیره و در آخر هفته 30 لیره برای شما مهمانان عزیز می باشد.

آدرس: Rumelifeneri Mahallesi, İskele Cd. No:6, 34450 Sarıyer/İstanbul, Turkey

ساحل نان استاپ | Nonstop Beach

یک ساحل دیگر که می تواند در لیست بهترین سواحل استانبول قرار بگیرد، ساحل نان استاپ است. این ساحل شنی بسیار زیبا بوده و برای دریافت حمام آفتاب و خوش گذرانی بسیار خوب و هیجان انگیز به شمار می آید. این ساحل از لحاظ موقعیت قرارگیری در روستایی به نام کیلیوس واقع است و جایی بسیار مناسب برای ورزش ها و همینطور تفریحات پرشور و حال تابستان به شمار می آید. همچنین شما می توانید در ساحل نان استاپ به سراغ ورزش های هیجان انگیزی چون موج سواری و کایت سواری، شنا در دریا، قایق سواری و تفریحات دیگری چون والیبال ساحلی ، فوتبال ، کنسرت های جذاب ، میهمانی های ساحلی ، بسکتبال و تنیس و … بروید کلی تجربه ناب و هیجان انگیز را برای خودتان در طول سفر به استانبول بدست بیاورید. پیشنهاد می کنیم که حتما از این ساحل و تفریحاتی که در آن برای مهمانان و بازدیدگانش در نظر گرفته شده بازدید کنید حیف است که این همه راه به استانبول بروید و از ساحل نان استاپ دیدن نکنید شما چه با تور و چه با خرید بلیط هواپیما می توانید به استانبول بروید.

آدرس: Kumköy Mahallesi, Plaj Yolu Cd. No:28, 34450 Sarıyer/İstanbul, Turkey

ساحل سولار | Solar Beach

ساحل سولار یکی از بزرگترین ساحل های استانبول است که بسیار هم معروف بوده و طول آن نزدیک به یک کیلومتر می باشد. شما می توانید در این منطقه از خدمات بسیار متنوعی را بهرمند باشید، از جمله تفریحاتی که در این منطقه می توانید تجربه کنید عبارت از جت اسکی، صخره نوردی، فوتبال ساحلی، والیبال ساحلی، انواع موج سواری، قایق موزی، کارتینگ، کایت سواری، اسکیت و بکستبال و … می باشد. ساحل سولار در بیشتر مواقع میزبان جشنواره های موسیقی است و در اغلب اواقت محل برگزاری کنسرت های متنوع و هیجان انگیز می باشد. در این ساحل رستوران های بین المللی و دریایی بسیار خوبی وجود دارد که می توانید از آن ها برای امتحان کردن غذاهای ترکیه بهره ببرید.

ساعات بازدید از این ساحل بین ساعات 9 تا 21 می باشد، هزینه های ورودی ساحل در طول هفته 15 لیر و در آخر هفته ها به 25 لیر نیز می رسد.

آدرس: Kumköy Mahallesi, kilya cad no 32/34, 34450 Sarıyer/İstanbul, Turkey

ساحل سوما | Suma Beach

دیگر ساحلی که می خواهیم در لیست بهترین سواحل استانبول اسم آن را قرار دهیم، ساحل سوما است. این ساحل زیبا و بهشتی در کنار دریای سیاه قرار گرفته است و ما پیشنهاد می کنیم که حتما در طول مدت زمانی که به استانبول سفر نموده اید از این ساحل دیدن کنید. این ساحل با توجه به شرایطی که در آن محیا شده است امکانات جذاب و دوست داشتنی را برای مسافران و مهمانان خود فراهم آورده است. ساحل سوما مساحتی برابر با 23 هزار مترمربع دارد و در عصرها و شب ها هواداران خاص خودش را دارد، در این ساحل محوطه ای برای کمپینگ و چادر زدن برای اقامتتان وجود دارد، اما برای استفاده از آن باید از قبل با آنها هماهنگ کنید، علاوه بر این در این ساحل اقامتگاه هایی هم در نظر گرفته شده است که در صورتی که خواستید شب را در ساحل بمانید در این اقامتگاه ها نیز شب را سپری کنید. همچنین علاوه بر اقامتگاه، نمایشگاه ها و جشنواره های موسیقی گوناگونی وجود دارد و وقتی ساحل سوما را انتخاب می کنید قطعا می توانید به سمت ساحل طلایی و شنی هم در که نزدیکی این ساحل قرار گرفته است هم بروید. در اطراف این ساحل تپه های سبز و بکری وجود دارد که سبب شده منظره بسیار جالب و هیجان انگیزی در این منطقه پدید بیاید. این ساحل نه تنها برای فرار از محیط شلوغ و شهری گزینه ای عالی بوده بلکه می توانید اوقات خود را با تفریحات متنوعی که در این ساحل وجود دارد نیز پر کنید و از لحظاتتان نهایت لذت را ببرید، از جمله تفریحاتی که در این ساحل می توانید انجام دهید به شنا در دریا، کلاس های یوگا، پیلاتس، کنسرت محلی و … اشاره کرد .

ساعات بازدید آدینه تا یک شنبه : 10 صبح تا 12 شب بوده که میزبان شما عزیزان هستند.

آدرس: Gümüşdere Mahallesi, Boğaziçi Kampüs Yolu 1/A, 34450 Sarıyer/İstanbul, Turkey

منبع: الی گشت
انتشار: 7 مرداد 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2512

به "معرفی سواحل استانبول، بهترین تفریح برای فصل تابستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی سواحل استانبول، بهترین تفریح برای فصل تابستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید