روش درست کردن گلهای شکلاتی

به گزارش مجله پریها، گل و شکلات هر دو از چیزهای دوست داشتنی هستن، هم برای کادو دادن، هم برای مهمونی ها و هم برای بچه ها. در موقع مهمونی دریافت ها حواستون به بچه ها و تدراکات تنقلات برای اونها هم باشه که توی جمع بزرگترا حوصلشون سر نره. بچه ها عاشق شکلات و آبنبات هستن و بعلاوه از چیزهای جدید هم خوششون میاد. حتی بزرگترها هم حتما عاشق این گلهای خوشمزه و زیبا میشن. درست کردنشون خیلی راحت و سادست، امتحانش کنید.

روش درست کردن گلهای شکلاتی

مواد لازم برای درست کردن گلهای شکلاتی

  • تافی میوه ای
  • چوب آبنبات
  • کاغذ روغنی
  • دستکش
  • لیوانی که تهش صاف باشه

مراحل درست کردن گلهای شکلاتی

تافی ها رو از پوستشون در بیارید و در یک ظرف مناسب بذارید، بعد اونها رو برای 5 ثانیه داخل ماکروویو قرار بدید، حواستون باشه که میخوایم فقط کمی تافی ها نرم بشن. نمیخوایم اونها رو بپزیم. ممکنه تافی هایی که شما انتخاب میکنید کمی سفت تر باشن و احتیاج باشه که بیشتر توی ماکروویو بمونن. برای هر گل بین 6 تا 9 تا دونه تافی احتیاج هست.

بهتره که دستکش بپوشید که تافی ها به دستتون نچسبن. دونه دونه تافی ها رو بردارید و اونها رو گلوله کنید.

تافی گلوله گردیده رو بین دو لایه کاغذ روغنی قرار بدید و با یک لیوان که تهش صاف باشه اون رو فشار بدید تا پهن بشه.

تافی رو بردارید و به یاری انگشتان دستتون اون رو نازک تر کنید تا جایی که دایره ای به قطر 4 تا 5 سانتی متر داشته باشید. نمیخواد حتما یک دایره منظم و صاف داشته باشید، هرچی گوشه های گلبرگها بی نظم تر باشه، گلها طبیعی تر به نظر میان.

وقتی که همه گلبرگ ها رو آماده کردید، یک چوب آبنبات بردارید و اولین گلبرگ رو دور اون بپیچید. قسمت پایینی گلبرگ رو با فشار دستتون به چوب آبنبات محکم بچسبونید.

گلبرگ دوم رو هم به دور گلبرگ اول بپیچید و قسمت پایینش رو روی چوب محکم کنید.

این تافی ها حدودا 15 دقیقه نرم میمونه، اگه وسط کار احساس کردید خیلی خشک شدن، اونها رو دوباره برای 5 ثانیه داخل ماکروویو قرار بدید. گلبرگ سوم رو هم به دور گلبرگ اول و دوم بپیچید.

به همین ترتیب ادامه بدید و گلبرگ ها رو از قسمت پایین محکم کنید. وقتی گلبرگ ششم رو بچسبونید، گل شما تکمیل گردیده، اگه دوست داشته باشید می تونید چندتا گلبرگ دیگه هم اضافه کنید ولی بیشتر از 9 تا گلبرگ اضافه نکنید.

حالا با دستتون به گلبرگ ها کمی حالت بدید تا ظاهرشون طبیعی تر به نظر بیاد.

توی یک لیوان یا گلدون کوچیک جیلی بیلی، اسمارتیز یا آبنبات بریزید. این جیلی بیلی ها می تونن گلها رو داخل لیوان نگهدارن تا زیباییشون بیشتر معین بشه.

گلها رو داخل لیوان جیلی بیلی ها قرار بدید.

حداقل 6 تا دونه از این گلها درست کنید و اونها رو کنار هم قرار بدید تا یک دسته گل شکلاتی زیبا داشته باشید. میتونید این گلها رو در چند رنگ درست کنید.

انتشار: 22 بهمن 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1464

به "روش درست کردن گلهای شکلاتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روش درست کردن گلهای شکلاتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید