رستوران های خوشمزه هتل آتلانتیس در دبی

به گزارش مجله پریها، این هتل در جزیره نخل شکل جمیرا (Palm Jumeirah) ساخته شده و از برترین و مجلل ترین هتل های این شهر می باشد. پارک آبی این هتل به میزان ای مدرن و عالی است که دلیل اقامت بسیاری از گردشگران در این هتل، وجود این پارک است. مساحت کلی این پارک آبی 141 هکتار بوده و به بخش های مختلفی تقسیم بندی شده است. یکی از بخش های مجذوب کننده این مجموعه رستوران های آن است. پارک آبی آتلانتیس با 16 رستوران و کیوسک مواد غذایی و خوراکی های سبک، از میهمانان خود پذیرایی می کند.

رستوران های خوشمزه هتل آتلانتیس در دبی

پارک آبی آتلانتیس (AQUAVENTURE) در محوطه خارجی هتل آتلانتیس شهر دبی واقع شده است

رستوران هایی با غذا های عربی، غذاهای کشور کره، تایلند، فست فود و …از جمله رستوران های این پارک هستند رستوران های پارک آبی را می توان به صورت زیر تقسیم بندی نمود:

  • فست فوداز رستوران های گوناگون قسمت فود کورت پارک آبی آتلانتیس، می توانید انواع همبرگر های خوشمزه، پیتزا و انواع سوخاری ها را تهیه کنید.
  • شارک بایتز

    یکی از بهترین رستوران های پارک آبی آتلانتیس است که انواع غذاهای دریایی و فست فود را به میهمانان عرضه می کند.

  • اسپلشراگر در پی یک غذای سبک و چند گاز خوشمزه برای رفع گرسنگی هستید، اسپلشر به دردتان می خورد. این رستوران، همبرگر، هات داگ و ساندویچ های کوچکی را سرو می کند.
  • اسنپرزمانی که نیاز دارید از شلوغی و سر و صدا دور شوید و به گوشه ای پناه ببرید اسنپر بهترین مکان برای شماست. یک فنجان قهوه، چای، اسپرسو و… را از این کافی شاپ می توانید تهیه کنید.
  • لاگونزدر گرمای سوزان کشور امارات و آن همه فعالیتی که در پارک آبی انجام داده اید دور از فکر نیست که هوس یک جرعه نوشیدنی خنک و یا بستنی کرده باشید، در این صورت می توانید سری به بستنی فروشی لاگونز بزنید.
  • ویوزرستوران ویوز از بهترین رستوران های پاک آبی آتلانتیس است که انواع کباب و هات داگ به همراه نوشیدنی در آن سرو می شود.
  • کیوسکالبته کیوسک رستوران نیست اما می تواند به اندازه یک رستوران تمام عیار شما را با ذرت های مکزیکی خوشمزه، نارگیل و آناناس های تازه اش سیر کند.
  • رستوران ایتالیاییاگر طرفدار غذاهایی ایتالیایی هستید در رستوران جورجیو پارک آبی می توانید بهترین خوراک های ایتالیایی و پیتزاهایی ناب آن را نوش جان کنید. در پخت غذاهای این رستوران قطعا از سلیقه یک آشپز ماهر ایتالیایی استفاده شده است.
  • رستوران وود فایرداین رستوران نامش را مدیون نان های داغ و تنور پزش می باشد. نان های استفاده شده در پیتزا و همه غذاهای دیگر در همین مکان پخته و آماده شده است. در این رستوران انواع فست فود نیز سرو می شود.
  • نهارخوری فرسکودر محوطه خارجی هتل آتلانتیس در باغی به نام رواندا که با درختان سرسبز زیتون آراسته شده است می توانید لمی روی جایگاه های راحت بدهید، استراحت کنید و از نسیم دبی لذت ببرید. در این نهار خوری بنابر فصل های سال غذاهای متفاوتی طبخ و سرو می شود.
منبع: الی گشت
انتشار: 6 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1401 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4589

به "رستوران های خوشمزه هتل آتلانتیس در دبی" امتیاز دهید

1 کاربر به "رستوران های خوشمزه هتل آتلانتیس در دبی" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران های خوشمزه هتل آتلانتیس در دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید