دکوراسیون منزل 50 متری با چیدمانی در نهایت شیکی و زیبایی

به گزارش مجله پریها، شاید شما هم از جمله افرادی باشید که هم اکنون در خانه ای زندگی می کنید که از فضای کمی برخوردار است و در افکار خود همواره به داشتن خانه عظیم تر و دلبازتر فکر می کنید. در این مطلب به معرفی نمونه هایی از دکوراسیون منزل 50 متری می پردازیم که تا حد زیادی دلبازی و کارایی خانه های عظیم را در خود دارند. فضاهای عظیم در کنار مزایایی که دارند از معایب زیادی هم برخوردار هستند که مهم ترینش قیمت بسیار بالاتر آنها نسبت به خانه های کوچک تر است. با انتخاب یک خانه کوچک تر می توانید در هزینه و بودجه خود تا مقدار بسیار زیادی صرفه جویی کنید و از آن در کارهای مهم تر بهره ببرید. بعلاوه خانه های عظیم تر احتیاج به نگهداری و نظافت بیشتر و وقت گیرتر دارند و همچنین برای چیدمان و تزیین دکوراسیون آن مانند رنگ زدن دیوارهای خانه یا تهیه کفپوش مناسب و خرید مبلمان و لوازم ضروری دیگر هزینه بیشتری را نیز بهمراه خود خواهند داشت. در صورتی که در خانه کوچک و به اصطلاح جمع و جور خبری از این هزینه های زیاد و تهیه لوازم و نظافت وقت گیر منزل نیست. در این خانه ها باید به سراغ وسایل کمتر و کوچک تری بروید که در عین ظرافت و زیبایی در طراحی خود، کارایی بیشتر و مفید تری را هم خواهند داشت.

دکوراسیون منزل 50 متری با چیدمانی در نهایت شیکی و زیبایی

جهت دریافت خدمات پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

همانطور که در بالا ذکر کردیم خانه های عظیم ممکن که است بهتر باشند اما برای همه افراد قطعا مناسب نخواهند بود بخصوص برای افرادی که در شهرهای پرجمعیت و عظیم زندگی می نمایند. با استخدام یک طراح داخلی هوشمند و دقیق می توانید دکوراسیون و چیدمان فضای داخلی منزل کوچک خود را به مکانی تبدیل کنید که نه تنها کارایی و فایده های بسیاری دارند بلکه در نهایت شیکی و ظرافت طراحی شده اند. برای مثال یک طراح داخلی هوشمند می تواند با استفاده از دیوارهای نیمه تمام علاوه بر جداسازی فضاهای مختلف خانه از دلگیر شدن و بسته شدن فضای خانه تا حد زیادی جلوگیری کند یا با قرار دادن اتاق پذیرایی ، نشیمن و تخت خواب مهمانان در یک مکان بااستفاده از مبل های تاشو و مکانیزه، کارایی خانه را گسترده تر نمایند. در شکل های زیر نمونه هایی زیبا از بهترین مدل های طراحی و تزیین دکوراسیون داخلی منازل کوچک 40 تا 50 متری را مشاهده خواهید کرد.

منبع: اتاق
انتشار: 24 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3743

به "دکوراسیون منزل 50 متری با چیدمانی در نهایت شیکی و زیبایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون منزل 50 متری با چیدمانی در نهایت شیکی و زیبایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید