دستگاه های اجرایی گلستان با تعامل و هم افزایی نوروز خوبی برای مسافران و گردشگران استان رقم بزنند

به گزارش مجله پریها، سیزدهمین و آخرین جلسه شورای اداری شهرستان علی آبادکتول در سال 1397 با حضور فرماندار شهرستان علی آبادکتول , مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان در محل فرمانداری برگزار گشت.

دستگاه های اجرایی گلستان با تعامل و هم افزایی نوروز خوبی برای مسافران و گردشگران استان رقم بزنند

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان علی آباد کتول، ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی این استان در این نشست، ضمن گرامیداشت ایام به بیان اقدامات اجرا شده در ستاد خدمات سفر اشاره و افزود: در سال های گذشته استان گلستان به عنوان یک معبر به منظور تردد مسافرین نگریسته می شد لکن با اقدامات اجرا شده اکنون به عنوان یک مقصد گردشگری و یک مکان مورد نظر برای اقامت مسافرین در نظر گرفته می شود.

وی ادامه داد: در سال گذشته بیش از یازده میلیون بازدید از استان اجرا شده است و این نرخ سال به سال در حال افزایش است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان سپس به مقوله مهاجرت از روستا به شهر اشاره و افزود: این موضوع در سال های گذشته به عنوان یک معضل اجتماعی در استان مطرح بود لکن با توجه به حوزه بوم گردی و اشتغال قابل توجه ایجاد شده در این زمینه موضوع مهاجرت معکوس شده است.

وی ادامه داد: از دستگاه های اجرایی انتظار داریم با افزایش تعامل و هم افزایی زمینه افزایش اقامت، بازدید و حضور گردشگران در استان را بیش از پیش مهیا نمایند تا امسال آمار گردشگران نسبت به سال گذشته رشد داشته باشد.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان خاطرنشان نمود: شهرستان علی آبادکتول به عنوان قطب گردشگری استان گلستان و یکی از برندهای اصلی گردشگری در کشور شناخته می شود.

وی سپس با تاکید بر تسریع در روند احداث تله کابین در حوزه گردشگری کبودوال افزود: تله کابین انتظار چندین ساله مردم و مسئولین شهرستان است و انتظار این است که با تلاش مضاعف عملیات اجرایی آن آغاز شود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 مهر 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2745

به "دستگاه های اجرایی گلستان با تعامل و هم افزایی نوروز خوبی برای مسافران و گردشگران استان رقم بزنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگاه های اجرایی گلستان با تعامل و هم افزایی نوروز خوبی برای مسافران و گردشگران استان رقم بزنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید