در انتظار اولین تصمیم مهم از علی کریمی مربی

به گزارش مجله پریها، فارغ از تمام اختلافات بین علی کریمی و کارلوس کی روش، این بار علی کریمی باید نشان دهد که به اخلاق حرفه ای پایبند است و به بازیکنش اجازه بی ادبی مقابل یک مربی دیگر را نمی دهد.

در انتظار اولین تصمیم مهم از علی کریمی مربی

توهین زشت و بی ادبانه پیغام صادقیان به کارلوس کی روش را نباید نادیده گرفت، اگرچه یک استوری بسیار حقیرانه بود و خیلی زود هم فهمید که باید حذفش کند اما همان رفتار زشت نباید بی پاسخ بماند. پیغام صادقیان، بازیکنی که در سالهای اخیر با حاشیه ها و تصمیمات عجیبش از یک پدیده به یک بازیکن رانده شده از این تیم و آن تیم تبدیل شد، بی توجه به جایگاهش به عنوان یک بازیکن با یک تصویرسازی بی ادبانه و متنی دور از ادب، علیه کی روش استوری منتشر کرد. او به تازگی با سپیدرود قرارداد بسته و خود را همواره از شیفتگان علی کریمی معرفی می نماید اما علی کریمی در نقش مربی باید شدیدترین برخورد را با بازیکنش داشته باشد. اگرچه پیغام صادقیان برای خودشیرینی نزد علی کریمی علیه کی روش این استوری را منتشر نموده اما حتی علی کریمی به این خودشیرینی ها بی احتیاج است. واکنش یک مربی مقابل رفتار بی ادبانه شاگردش با سرمربی تیم ملی چه باید باشد؟ فارغ از تمام اختلافات بین علی کریمی و کارلوس کی روش، این بار علی کریمی باید نشان دهد که به اخلاق حرفه ای پایبند است و به بازیکنش اجازه بی ادبی مقابل یک مربی دیگر را نمی دهد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هم نباید این ماجراها را نادیده بگیرد. وظیفه کمیته انضباطی این است که مقابل این بداخلاقی ها موضع بگیرد و با محرومیت و جریمه هشدار بدهد که یک بازیکن حرفه ای اجازه ندارد با سرمربی تیم ملی رفتاری دور از ادب داشته باشد. تنش ها در فوتبال ایران آنچنان شدت گرفته که کسی حواسش به این بدرفتاری ها نیست. بیانیه بازیکنان پرسپولیس که سرمربی تیم ملی را بیمار و یاوه گو خطاب نموده بودند نیز باید با واکنش کمیته انضباطی روبرو می شد.

9

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 8 خرداد 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2156

به "در انتظار اولین تصمیم مهم از علی کریمی مربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در انتظار اولین تصمیم مهم از علی کریمی مربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید