خطر سیل در بوشهر وجود دارد

به گزارش مجله پریها، مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی پرقدرت به استان و احتمال جاری شدن سیل تمام انبارهای امدادی شارژ شده اند.

خطر سیل در بوشهر وجود دارد

قاسم قائدی صبح امروز در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری فارس در بوشهر با اشاره به ورود سامانه فعال بارشی به جنوب کشور گفت: طبق اعلام سازمان هواشناسی موج جدید بارش ها در کشور و به خصوص در استان های جنوبی و جنوب غربی ظرف روزهای یک شنبه تا سه شنبه شروع خواهد شد و استان بوشهر نیز شاهد رگبار شدید باران و رعد و برق خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر اضافه نمود: با توجه به خطر جاری شدن سیل و سرریز شدن رودخانه های بالا دستی در استان های هم جوار به سمت بوشهر باید تمامی دستگاه ها در آمادگی کامل باشند تا شاهد اتفاق ناگواری نباشیم.

وی ادامه داد: همچنین خلیج فارس در این مدت مواج و طوفانی خواهد شد که از گردشگران می خواهیم از اسکان در کنار ساحل و رودخانه ها خودداری نموده و موارد ایمنی را رعایت نمایند که رسانه ها برای اطلاع رسانی در این زمینه نقش مهمی دارند.

قائدی با اشاره به آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها و جاده های ارتباطی استان، گفت: از ظرفیت تمامی دستگاه ها برای اسکان مسافران نوروزی استفاده می گردد و انبارهای امدادی نیز شارژ شده اند. ستاد مدیریت بحران در مرکز استان و شهرستان های ده گانه فعال شده و در آماده باش کامل قرار دارند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 تیر 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2372

به "خطر سیل در بوشهر وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطر سیل در بوشهر وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید