خدمات رسانی سازمان اتکا در قالب توزیع عادلانه کالاهای اساسی

به گزارش مجله پریها، خبرگزاری خبرنگاران- مدیر عامل سازمان اتکا از توزیع عادلانه کالاهای اساسی به نیروهای مسلح و بازنشستگان اطلاع داد.

خدمات رسانی سازمان اتکا در قالب توزیع عادلانه کالاهای اساسی

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان اتکا؛ سردار حشمتی پور مدیر عامل سازمان اتکا درباره این خبر اضافه نمود: در ایام همه گیری ویروس کرونا، تقاضای خرید بعضی کالاهای اساسی بین هم میهنان مان افزایش یافته است.

وی ادامه داد: سازمان اتکا در راستای ایفای نقش خود در زمینه تأمین سبد معیشتی خانواده های معزز نیروهای مسلح، بویژه در خصوص کالاهای اساسی، با تکیه بر توانمندی و بهره گیری از زنجیره فراوری تا مصرف خود اقلامی نظیر روغن، قند، شکر، برنج، حبوبات و ... را در فروشگاه های اتکای سراسر کشور با قیمت های مصوب توزیع کرد.

مدیر عامل سازمان اتکا اضافه نمود: در این راستا به منظور عدم ازدحام مشتریان در فروشگاه ها و به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، همین طور حذف دلالان و توزیع هرچه بهتر و عادلانه تر کالاهای اساسی به مصرف کننده واقعی، اقداماتی از جمله توزیع اقلام در شهرک های مسکونی نیروهای مسلح، درب منازل بازنشستگان نیروهای مسلح، توزیع در ادارات نظامی و پادگان ها و ... اجرا شده که با استقبال بسیار خوب مشتریان روبرو بوده است.

حشمتی پور در خاتمه تأکید کرد: انشالله در راستای تقویت هر چه بهتر خدمات رسانی به نیروهای مسلح و بازنشستگان عزیز، تمام کوشش خود را به کار خواهیم بست و از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3881

به "خدمات رسانی سازمان اتکا در قالب توزیع عادلانه کالاهای اساسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات رسانی سازمان اتکا در قالب توزیع عادلانه کالاهای اساسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید