خبرنگاران 229 طرح در مشهد آماده بهره برداری است

به گزارش مجله پریها، مشهد-خبرنگاران- فرماندار مشهد گفت: همزمان با ایام مبارک دهه فجر 229 طرح عمرانی و خدماتی با 14 هزار و 70 میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان افتتاح می شود.

خبرنگاران 229 طرح در مشهد آماده بهره برداری است

محمد رضا هاشمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه کرد: علاوه بر این عملیات اجرایی 39 طرح دیگر نیز با 12 هزار و 50 میلیارد ریال در این ایام مبارک شروع می شود.

وی ادامه داد: شهرداری مشهد با 65 طرح و با پنج هزار و 20 میلیارد ریال اعتبار دارای بیشترین سهم در مجموع طرح های قابل افتتاح این شهرستان مشهد است.

بر اساس اعلام فرماندار مشهد شروع عملیات اجرایی سازه های جانبی و معماری ایستگاه های متروی باب الجواد(ع) و پایانه امام رضا (ع) و پارکینگ پایانه آزادی مربوط به شهرداری مشهد و همچنین توسعه برخی سایتهای تلفن ثابت متعلق به شرکت مخابرات و مرحله یک و 2 خط تغذیه رینگ جنوبی مشهد مربوط به شرکت گاز از دیگر پروژه های دهه فجر شهرستان مشهد به شمار می فرایند.

شهرستان مشهد با 3.5 میلیون نفر جمعیت بیش از نیمی از فعالیتهای اقتصادی استان 6.9 میلیون نفری خراسان رضوی را در خود جای داده است.

این شهرستان با 9 هزار و 81 کیلومترمربع مساحت متشکل از سه بخش مرکزی، احمدآباد و رضویه و 11 دهستان و 357 روستاست و کلانشهر مشهد با مساحت 350 کیلومترمربع و سه میلیون نفر جمعیت در بخش مرکزی این شهرستان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3988

به "خبرنگاران 229 طرح در مشهد آماده بهره برداری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 229 طرح در مشهد آماده بهره برداری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید