خبرنگاران پرداخت تسهیلات به بیش از هزار مسکن روستایی در شیروان

به گزارش مجله پریها، بجنورد-خبرنگاران- رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیروان گفت: تسهیلات بازسازی و بهسازی به هزار و 27 واحد مسکونی روستایی این شهرستان پرداخت شد که بعضی از این واحدها در سیل فروردین ماه پارسال دچار خسارت شده اند.

خبرنگاران پرداخت تسهیلات به بیش از هزار مسکن روستایی در شیروان

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

عزیز ابراهیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: مجموع کل تسهیلات پرداخت شده برای واحدهای مسکونی بخش مرکزی، سرحد و قوشخانه بوده که 458 واحد تسهیلات بازسازی و 569 واحد تسهیلات بهسازی بوده است.

وی گفت: بازسازی 458 واحد بر اثر بارندگی های سیل آسای فروردین ماه سال 98 بوده که به هر واحد 200 میلیون ریال یاری بلاعوض و 150 میلیون ریال یاری معیشتی پرداخت شده است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیروان گفت: تا به امروز عملیات ساخت 390 واحد از این تعداد به انتها رسیده است.

ابراهیمی اضافه کرد: همچنین برای بهسازی 569 واحد که 115 واحد آن به انتها رسیده برای هر واحدی، 400 میلیون ریال پرداخت شده است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیروان گفت: با ابلاغ نامه مربوط به بانک ها، قرارداد بعضی متقاضیان با بانک ها بسته شده و فرایند پرداخت تسهیلات مسکن روستایی تا سقف 400 میلیون ریال با سود پنج درصد در حال اجرا است.

ابراهیمی نقش بانک ها را در فرایند اعطای تسهیلات مهم دانست و اضافه کرد: تسهیل گری بانک ها در پرداخت تسهیلات به متقاضیان باعث جذب به موقع این اعتبارات و استفاده کامل سهمیه خواهد شد.

اکنون 18 هزار خانوار مشتمل بر 68 هزار نفر از جمعیت شیروان در مناطق روستایی این شهرستان سکونت دارند.

مرکز شهرستان 157 هزار نفری خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد واقع است.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 مرداد 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3473

به "خبرنگاران پرداخت تسهیلات به بیش از هزار مسکن روستایی در شیروان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پرداخت تسهیلات به بیش از هزار مسکن روستایی در شیروان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید