خبرنگاران ساخت مجتمع پتروشیمی در بندرامیرآباد بزودی اغاز می گردد

به گزارش مجله پریها، ساری- خبرنگاران- استاندار مازندران گفت : احداث مجتمع پتروشیمی برای استان و کشور مهم است و امیدواریم تا دو ماه آینده مجوز لازم برای احداث مجتمع پتروشیمی در بندرامیرآباد اخذ و استارت اجرایی زده گردد.

خبرنگاران ساخت مجتمع پتروشیمی در بندرامیرآباد بزودی اغاز می گردد

احمد حسین زادگان امروز یکشنبه در بازدید از مناطق پیش بینی شده برای احداث مجتمع پتروشیمی در بندر امیرآباد بهشهر در جمع خبرنگاران اضافه نمود: موافقت های مختلف وزارت نفت و دستگاه های اجرایی برای احداث مجتمع پتروشیمی در بندر امیرآباد یا مجاورت آن کسب شده و مسئله ای برای ایجاد وجود ندارد.

استاندار مازندران یادآور شد: پیگیری های چند ماه منجر به این اتفاق در بندر امیرآباد شد و با توجه به انتقال گاز دامغان به مازندران و بندر امیرآباد خوراک اولیه فراهم است و مسئله ای وجود ندارد.

وی ادامه داد: موافقت دستگاه های مرتبط برای اجرای پروژه مهم است که با توجه به نزدیکی به دریا برای تامین آب مسئله ای نداریم و مختصات طرح برای 5 میلیون متر مکعب آب پیش بینی شده که مسئله ای در این بخش نداریم و با آب شیرین کن هم می توانیم به یاری بشتابیم.

حسین زادگان گفت: در حوزه زمین منابع ملی هماهنگی ها اجرا شده است و با تایید وزارت نفت در بندر امیرآباد یا مجاورت آن مسئله ای وجود ندارد.

وی اضافه نمود: پیشنهاد به شورای اقتصاد می رود و ما بعنوان متقاضی این موضوع را پیگیری می کنیم که امیدواریم دو ماه آینده مجوزات لازم اخذ گردد.

حسین زادگان اعلام نمود: امروز به اتفاق معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی و مدیر عامل شرکت پتروشیمی کشور بازدید میدانی از محل احداث مجتمع پتروشیمی در امیرآباد بهشهر انجام شد که پس از انجام توافقات لازم، بزودی تفاهم نامه این اتفاق عظیم تنظیم و منعقد خواهد شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 شهریور 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3562

به "خبرنگاران ساخت مجتمع پتروشیمی در بندرامیرآباد بزودی اغاز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ساخت مجتمع پتروشیمی در بندرامیرآباد بزودی اغاز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید