خبرنگاران دکه های سلامت در شهریار مستقر می شود

به گزارش مجله پریها، تهران- خبرنگاران- فرماندار شهرستان شهریار گفت: دکه های سلامت در سطح این شهرستان برای تامین و ارائه دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی مورد نیاز مردم در شهر و روستا مستقر می شود.

خبرنگاران دکه های سلامت در شهریار مستقر می شود

به گزارش شامگاه یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان شهریار نورالله طاهری افزود: دکه های سلامت به منظور تسهیل دسترسی مردم این شهرستان به اقلام بهداشتی مرتبط با ویروس کرونا، با قیمتی قابل قبول و بصورت حذف واسطه ها عرضه می شود.

وی ادامه داد: این دکه ها تا زمان اشباع بازار از اقلام بهداشتی فعال است.

مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: تا به امروز 58 هزار و 226 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 151 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 3603 نفر رسید.

کیانوش جهانپور درباره آخرین شرایط ابتلای قطعی به کرونا در کشور و فوت ناشی از آن گفت: براساس گزارش قطعی دانشگاههای علوم پزشکی و نتیجه 189 هزار و 790 آزمایش از 95 آزمایشگاه تشخیصی از ظهر دیروز تا امروز (17 فروردین) تعداد 2483 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران قطعی شناسایی شده مبتلا به ویروس کرونا در کشور به 58 هزار و 226 مورد رسید.

وی افزود: خوشبختانه تا به امروز 22 هزار و 11 نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا بهبود یافته و ترخیص شده اند. متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 151 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در کشور جان خود را از دست دادند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا وزارت بهداشت ادامه داد: 4057 نفر از بیماران در شرایط شدید این بیماری قرار دارند.

جهانپور از مردم خواست با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir شرایط خود را درباره ابتلا به ویروس کرونا اظهار کنند.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3351

به "خبرنگاران دکه های سلامت در شهریار مستقر می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دکه های سلامت در شهریار مستقر می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید