حمید مطهری: در شکست ما مقابل فولاد خوزستان فقط شیخ ویسی مقصر نیست، به پیکانی که آسانسوری کار می کرد ثبات دادیم

به گزارش مجله پریها، حمید مطهری، مربی تیم فوتبال پیکان گفت: اگر تیم باخت همه ما مقصر هستیم و این طور نیست که فقط دروازه بان مان مقصر باشد. - اخبار ورزشی -

حمید مطهری: در شکست ما مقابل فولاد خوزستان فقط شیخ ویسی مقصر نیست، به پیکانی که آسانسوری کار می کرد ثبات دادیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، حمید مطهری پس از شکست 3 بر 2 تیمش مقابل فولاد خوزستان ضمن بیان این مطلب گفت: 30 سال است که در فوتبال هستم و چنین بازی دراماتیکی ندیده بودم. برای من سخت است که حرف بزنم. درست است دروازه بان ما اشتباه داشت، ولی در نهایت ما همه با هم اشتباه کردیم و این طور نیست که فقط وحید شیخ ویسی باشد. اگر تیم بازنده شد همه ما مقصر هستیم و این طور نیست که فقط دروازه بان مان مقصر باشد. در جریان بازی به جرأت می گویم که فولاد سه حمله هم نکرد و سه گل زد. بازی کامل در اختیار ما بود و روند بازی عوض کردیم و کلاسیک و نرمال بازی می کردیم. خیلی سخت است برای من که درباره این بازی صحبت کنم. در نهایت ما بازنده شدیم، نه وحید شیخ ویسی.

وی ادامه داد: در این سه هفته ما یک مقدار راحت گل خوردیم. شما ببینید ما در 9 بازی 3 گل خوردیم و در چهار بازی 11 گل. این موضوع یک مقدار به عدم تمرکز تیمی برمی گردد. ما بازی هایی را واگذار کردیم که مستحق شکست نبودیم. مقابل پارس جنوبی، پرسپولیس و این شکست آخر اگر خیلی ریزبینانه ببینید با این تعداد گل ها مستحق شکست نبودیم. امروز هم اگر بدبینانه ببینیم حداقل حق مان یک امتیاز بود. شکست های ما به ساختار دفاعی مان برنمی گردد و عدم تمرکز و استرس باعث این مسئله شده است.

مربی تیم فوتبال پیکان گفت: وحید دروازه بان اول ماست. مربی دروازه بان های ما هم با شیخ ویسی خیلی خوب کار کرد. برای من تعجب برانگیز است که امروز چرا این رخ داد. ما همه را نباید به وحید نسبت دهیم، زمانی که 2 بر یک بودیم می توانستیم با یک دفع خوب توپ را به زمین حریف ببریم که این کار را انجام ندادیم. برای من خیلی سخت است که درباره گل هایی که خوردیم، صحبت کنم. ما پیکان هستیم و سعی می کنیم از لحاظ ذهنی و بدنی خوب ریکاوری کنیم تا آن انتظاراتی که همه از ما دارند، برآورده کنیم. واقعاً باید بگویم که شکست حق ما نبود.

مطهری درباره ناراحتی شیعی مدیرعامل تیم فوتبال پیکان پس از شکست برابر فولاد خوزستان عنوان نمود: من صحبت های آقای شیعی را نشنیدم، اما با توجه به بضاعتی که داریم خوب کار کردیم. شما مدل بازی امروز را دیدید و اگر ایشان اولتیماتوم دادند، نمی دانم. کسانی که ریزبینانه فوتبال را دنبال می نمایند می دانند که کادرفنی پیکان کاری ساختاری انجام داده است. پیکان همیشه حالت آسانسوری داشته است. ما به پیکان ثبات دادیم و در این دو سال مقام ششمی را کسب کردیم، نباید انتظارات بالایی از این تیم داشت. شما تیم های دیگر را ببینید که چقدر هزینه کردند. صندلی الان ما هم صندلی بدی نیست، ولی با اتفاقات فوتبالی است که این وضعیت پیش آمده است و درباره اولتیماتوم هم صحبتی ندارم. شما می بینید که در تیم پیکان چرخه فراوری بازیکن چطور است و می بینید که بازیکنان چطور به تیم اصلی می آیند.

وی در خاتمه گفت: اینکه هر سال شما به عنوان مربی تیمی را می سازید ولی آخر فصل شش بازیکن خوب شما را می برند و این کار را دوباره از اول باید آغاز کند برای تیم ما مشکل ساز می گردد. همین الان هم با بازیکنان ما صحبت کردند. شما باید بینید که چه کارهایی در تیم پیکان می افتد. شما ببینید هر سال چه تعداد بازیکن از پیکان جدا می گردد و اینکه دوباره بخواهیم تیم را ترمیم کنیم یک مقدار زمان می برد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 فروردین 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1881

به "حمید مطهری: در شکست ما مقابل فولاد خوزستان فقط شیخ ویسی مقصر نیست، به پیکانی که آسانسوری کار می کرد ثبات دادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمید مطهری: در شکست ما مقابل فولاد خوزستان فقط شیخ ویسی مقصر نیست، به پیکانی که آسانسوری کار می کرد ثبات دادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید