حق الزحمه ای تا زمان دریافت نتیجه مطلوب دریافت نمی کنم

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، انتها رأفت صبح شنبه در آستانه دربی فوتبال گیلان در لیگ دسته یک فوتبال در نشست خبری، اظهار کرد: اگر تیم فوتبال شهرداری آستارا در لیگ دسته اول فوتبال ایران حفظ گردد و یا ارتقا یابد قطعاً این شهرستان مرزی آینده سازان خوبی را به فوتبال کشور معرفی خواهد نمود.

حق الزحمه ای تا زمان دریافت نتیجه مطلوب دریافت نمی کنم

وی با اشاره به اینکه حقوق بازیکنان تیم باید پرداخت گردد و به مرور توسط مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره باشگاه در حال اجرا است، اضافه نمود: تا زمانی که نتیجه قابل قبولی در لیگ یک نگیریم به آرامش نخواهم رسید و هیچ حق الزحمه ای برای خود از باشگاه شهرداری آستارا دریافت نخواهم کرد.

رأفت با تاکید بر اینکه متأسفانه هیچ حمایتی از سوی مسئولان گیلان از تیم فوتبال شهرداری آستارا نمی گردد، گفت: شهرداری آستارا در استادیوم سردار جنگل رشت میزبان تیم های لیگ یک است و ما در واقع روی کاغذ میزبان هستیم ولی همه ملاقاتهای خود را 200 کیلومتر دورتر از شهرستان آستارا برگزار می کنیم.

وی از پرداخت 20 درصد از حقوق بازیکنان تیم اطلاع داد و اضافه نمود: روز دوشنبه در شهر رشت و از هفته یازدهم مسابقات لیگ یک میزبان تیم فوتبال ملوان انزلی هستیم و در این ملاقات مهیج کاملاً هجومی بازی خواهیم کرد.

سرمربی شهرداری آستارا با بیان اینکه این تیم برای نخستین بار در سطح یک فوتبال ایران حاضر شده و قطعاً نقص های بسیاری دارد، اظهار کرد: باید با همدلی در شهرستان نواقص را برطرف کنیم و من نیازمند حمایت مردم و مسئولان شهرستان آستارا هستم.

رأفت ادامه داد: بازی با ملوان برای ما بسیار مهم است و حتماً برای برد به میدان می رویم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا با تأکید بر اینکه همه کوشش خود را خواهیم کرد تا تیم در لیگ دسته یک فوتبال ایران حفظ گردد، گفت: متأسفانه در بازی هایی که میزبان هستیم در واقع میهمان هستیم و تیم ما از این شرایط خسته است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به بودجه باشگاه، بین نیم فصل برای تقویت تیم حتماً بازیکن جدید و جنگنده جذب خواهیم کرد، اضافه نمود: برد و باخت برای ورزش است و ما در باخت ها دوستان و دشمنان خود را می شناسیم.

رأفت خواهان اتمام کامل نواقص استادیوم وحدت آستارا شد و توضیح داد: هر بازی که در رشت میزبان تیم های لیگ یکی هستیم برای تیم ما هزینه های بسیار سنگینی دارد و امیدوارم هر چه سریع تر نواقص استادیوم وحدت آستارا برطرف گردد تا در شهر مرزی بندر آستارا از تیم های لیگ دسته اول فوتبال ایران میزبانی کنیم.

وی با تقدیر از خدمات مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری آستارا، گفت: اینکه افرادی از سطح شهرستان با همراهی شهرداری آستارا و در این شرایط سخت مالی برای یاری به فوتبال آستارا و حمایت از این تیم قدم گذاشته اند قابل تقدیر است و به عنوان یک آستارایی که سال ها در سطح اول فوتبال ایران حضور داشته ام در خدمت پیشرفت فوتبال آستارا خواهم بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3953

به "حق الزحمه ای تا زمان دریافت نتیجه مطلوب دریافت نمی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حق الزحمه ای تا زمان دریافت نتیجه مطلوب دریافت نمی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید