حضور 43 شرکت گردشگری خارجی در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی

به گزارش مجله پریها، سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی ایران، از 23 تا 26 بهمن ماه در محل نمایشگاه بین المللی تهران، واقع در اتوبان چمران، برگزار خواهد شد. علاقه مندان می توانند از 9 صبح تا 17 عصر از این نمایشگاه بازدید نمایند.

حضور 43 شرکت گردشگری خارجی در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

خبرآنلاین: در این نمایشگاه، 986 شرکت گردشگری داخلی و 43 شرکت گردشگری خارجی حضور خواهند داشت و به معرفی محصولات و خدمات خود مشغول می شوند.

شرکت دانش بنیان انیاک جی دی اس، شرکت حمل ونقل ریلی رجا و شرکت هلدینگ ملاصدرا نیز از شرکت کنندگان این نمایشگاه خواهد بود.

در این نمایشگاه سمینار و جلساتی با موضوعات با رویکرد تبلیغات کلیکی، افزایش توان اقتصادی آژانس ها با BSP، شروع عصر گردشگری دیجیتال، چالش های اقتصادیاتی در حوزه گردشگری، سئو در گردشگری ، ضرورت اتصال آژانس ها به وسیله GDS های محلی به GDS های بین المللی، نقشه راه موفقیت برای آژانس های آنلاین، اهمیت دیجیتال مارکتینگ در گردشگری نوین و با حضور متخصصان این حوزه برگزار خواهد شد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3124

به "حضور 43 شرکت گردشگری خارجی در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور 43 شرکت گردشگری خارجی در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید