جیب خالی بدمینتون استان مرکزی در آستانه لیگ برتر، تامین تنها یک چهارم بودجه مورد احتیاج

به گزارش مجله پریها، خبرنگاران/مرکزی مدیر تیم بدمینتون استان مرکزی گفت: تیم بدمینتون استان در آستانه حضور در مسابقات لیگ برتر با چالش های اقتصادی جدی روبروست.

جیب خالی بدمینتون استان مرکزی در آستانه لیگ برتر، تامین تنها یک چهارم بودجه مورد احتیاج

احمدی مشخص 28 شهریورماه 1400 در نشست مطبوعاتی اظهار کرد: در سال 1398 تیم بدمینتون استان با کوشش های بسیار به لیگ برتر راه یافت، البته تیم در سال گذشته به علت مسائل اقتصادی پیروز به حضور در لیگ نشد ولی با پیگیری انجامشده، سهمیه محفوظ ماند و سال جاری با جذب بازیکنان خوب در صدد کسب پیروزیت در لیگ برتر هستیم.

وی با تاکید بر اینکه افتخار بزرگی است که پس از سال ها با کوشش بازیکنان بومی راهی لیگ برتر شده ایم و باید این دستاورد بزرگ حفظ گردد، گفت: متاسفانه به علت شرایط کرونا تمرین ها لغو بوده است اما کوشش شد که چهار بازیکن خوب برای تیم جذب شوند.

احمدی مشخص گفت: به جهت تامین منابع اقتصادی تیم اقدام به جذب اسپانسر شده است و حتی با ملاحظات بسیار زیاد برای حضور تیم در کرمان که هفته جاری اولین مسابقه خود را تجربه می نماید، حدود 30 میلیون تومان هزینه شده است ولی در واقع شش بازی هم پیش رو است که باید منابع اقتصادی مناسب برای حضور پیروز در آنها در اختیار تیم باشد.

جذب چهار بازیکن غیربومی/تامین تنها یک چهارم منابع مورد احتیاج

وی افزود: شهر صنعتی مانند اراک که بزرگان صنعت کشور را در خود جای داده متاسفانه در همراهی با تیم نامهربانی هایی داشت. در حال حاضر چهار بازیکن غیربومی گرفته ایم و چهار بازیکن بومی هم به تیم اضافه می شوند و اگر حمایت های اقتصادی صورت گیرد این تیم برای استان افتخار آفرینی خواهد نمود.

مدیر تیم بدمینتون استان مرکزی گفت: بازیکنان غیربومی تیم با مشکل اسکان روبرو هستند، درست است که مجموعه ورزشی 5 مرداد همکاری نموده است، اما به هرحال همچنان درگیر مسائلی برای اسکان هستیم.

وی توضیح داد: سال جاری در لیگ برتر هشت تیم حاضرند کوشش بر این است که تیم ما جزو چهار تیم برتر سال باشد. به لحاظ اقتصادی کل هزینه تیم حدود 400 میلیون تومان برآورد شده، اما تا به امروز شاید یک چهارم این منابع تامین شده است.

بی توجهی صنایع به نامه استاندار

احمدی مشخص با بیان اینکه هیات بدمینتون استان مرکزی در طول دو سال اخیر هیچ عایدیزایی نداشته است، افزود: شرایط بسیار سخت است و کم لطفی ها در قبال هیات های ورزشی مانند بدمینتون شایع است، حتی به شهرداری اراک هم پیشنهاد شد که یک پایه استند و بیلبورد در یکی از نقاط شهر در اختیار هیات بگذارد تا از عایدی تبلیغات برای تیم استفاده گردد که هیچ پاسخی دریافت نشد، مسئله اینجاست با تغییر و تحولات مسئولان روبرو شده ایم، حتی صنایعی که نامه شخص استاندار برای حمایت اقتصادی به آنها ارائه شد به علت همین شائبه های تغییرات مدیریتی کمکی نکردند. با این شرایط تا بازی سوم یا چهارم منابع اقتصادی در اختیار است و باید برای دیگر بازی ها حمایت اقتصادی جذب گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 مهر 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4382

به "جیب خالی بدمینتون استان مرکزی در آستانه لیگ برتر، تامین تنها یک چهارم بودجه مورد احتیاج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جیب خالی بدمینتون استان مرکزی در آستانه لیگ برتر، تامین تنها یک چهارم بودجه مورد احتیاج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید