توئیتر دسترسی پسر ترامپ را محدود کرد

به گزارش مجله پریها، یکی از سخنگوهای توئیتر گفت، این رسانه اجتماعی پس از آن دسترسی پسر رئیس جمهوری آمریکا را محدود کرد که وی ویدئویی را از یک پزشک منتشر کرد که نشان می داد این پزشک ادعاهایی نادرست درباره درمان های کروناویروس مطرح می کند و می گوید نیازی نیست مردم برای جلوگیری از گسترش ویروس، ماسک به صورت بزنند!

توئیتر دسترسی پسر ترامپ را محدود کرد

به نقل از شبکه خبری سی.ان.ان، این سخنگو همچنین اعلام کرد، برخی از قابلیت ها شامل ارسال توئیت برای دونالد ترامپ جونیور، پسر دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا به مدت 12 ساعت محدود شده است.

این فیلم از سوی رسانه جناح راستی اخبار بریتبارت منتشر شد و روز دوشنبه در فضای مجازی انتشار یافت و نشان می دهد گروهی از پزشکان ادعاهای نادرست و غلطی را درباره کرونا ویروس مطرح کرده اند که یکی از آنها عدم نیاز به استفاده از ماسک است.

توئیتر، فیسبوک و یوتیوب بلافاصله پس از انتشار، این فیلم را حذف کردند.

دونالد ترامپ چندین نسخه از این فیلم را در توئیتر بازنشر کرد اما نسخه منتشر شده از بریتبارت را آپلود نکرد. پسرش اما این کار را انجام داده که به گفته یکی از سخنگوهای توئیتر بابت همین مساله توئیتر دسترسی حسابش را محدود کرده است.

اندی سورابیان، سخنگوی پسر ترامپ نیز اعلام کرد که حساب کاربری پسر رئیس جمهوری آمریکا تعلیق شده است. البته این کمپانی رسانه ای اعلام کرد که حساب کاربری پسر ترامپ به صورت دائمی تعلیق نشده است.

توئیتر از پسر ترامپ خواسته تا این فیلم را حذف کند.

سخنگوی پسر ترامپ گفته که این درخواست از توئیتر به منزله این است که این کمپانی رسانه اجتماعی به دنبال حذف آزادی بیان در فضای مجازی است.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3579

به "توئیتر دسترسی پسر ترامپ را محدود کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توئیتر دسترسی پسر ترامپ را محدود کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید