تهدید ترامپ به اخراج کردن رئیس دفترش

به گزارش مجله پریها، دونالد ترامپ طی چند هفته اخیر رییس دفتر موقت خود را بر سر اشتباهات اخیرش در میانه تحقیقات استیضاح به اخراج تهدید نموده است.

تهدید ترامپ به اخراج کردن رئیس دفترش

سه مقام مطلع از این مساله به روزنامه واشنگتن پست گفته اند، دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا از تایید توقیف یاری نظامی به اوکراین برای اعمال فشار بر کی یف از سوی میک مالوینی، رییس دفترش خشمگین بوده است.

به گزارش پایگاه خبری هیل، گزارش شده که معاونان ارشد ترامپ به او توصیه نموده اند که اخراج مالوینی در چنین برهه حساسی به ویژه با توجه به نقش او در تصمیم گیری برای توقف موقت یاری نظامی به اوکراین و هرج و مرجی که به دنبال کوشش برای یافتن جانشینی برای او ایجاد می گردد، پیامدهای نامطلوبی را در پی خواهد داشت.

یکی از مشاوران ترامپ به روزنامه واشنگتن پست گفت: فکر نمی کنم تا پس از ماه دسامبر شاهد کناره گیری او باشیم اما رییس جمهور از این اقدام او بسیار خشمگین بود. آن روز، روز بسیار بدی برای رییس جمهور بود.

یکی از مقامات ارشد آمریکا نیز در این باره گفته است: ترامپ نظر همه را درباره مالوینی می پرسد. او مشخصا از او ناراحت است. به او توصیه شده که آخرین چیزی که در این شرایط احتیاج دارد، یک جابه جایی دیگر در میان کارکنانش است.،ایسنا

بیشتر بخوانید،علت تغییر لحن اخیر ترامپ مقابل ایران چیست ؟، آیا ترامپ از قدرت نظامی تهران می ترسد؟

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 15 دی 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3023

به "تهدید ترامپ به اخراج کردن رئیس دفترش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهدید ترامپ به اخراج کردن رئیس دفترش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید