تصویر جدیدی از نمای جلویی ال جی V40 منتشر شد

به گزارش مجله پریها، جدیدترین عکسی که از پرچمدار جدید ال جی منتشر گردیده، نمای جلویی این گوشی را به خوبی نمایش می دهد. همانطور که شاهد هستیم، گوشی ال جی V40 ThinQ دارای نمایشگری با حاشیه های بسیار باریک بوده و حتی می توانیم بگوییم ال جی موفق گردیده حاشیه پایینی را هم به حداقل میزان ممکن برساند که از این نظر از دیگر گوشی های اندرویدی جذاب تر به نظر می رسد.

تصویر جدیدی از نمای جلویی ال جی V40 منتشر شد

در بالای نمایشگر نیز بریدگی مشابه G7 ThinQ حضور دارد اما نکته قابل توجه حضور دو دوربین در این بریدگی است. پیش تر در خبرها و عکس ها داشتیم که این گوشی پنج دوربین شامل سه دوربین در بخش پشتی و دو دوربین سلفی خواهد داشت و این واضح ترین تصویری است که ما از دوربین های جلویی این گوشی دیده ایم.

حال بیاید سراغ مشخصات فنی و احتمالی این گوشی برویم. همانطور که اشاره کردیم این گوشی با سه دوربین در بخش عرضه می گردد که هنوز نمی دانیم چه لنزهایی روی این سه دوربین وصل خواهد شد. نمایشگر دستگاه نیز 6.3 اینچی بوده و رزولوشن 3120×1440 پیکسل خواهد داشت و تکنولوژی ساخت آن نیز بر خلاف G7 که LCD است، OLED خواهد بود. همچنین بلندگوهای استریو با تکنولوژی Boombox در این گوشی حاضر خواهند بود و جک هدفون آن نیز به Quad DAC تجهیز گردیده تا خروجی صدای این گوشی مثل دیگر پرچمداران ال جی فوق العاده باشد.

ال جی V40 طبق اعلام رسمی این شرکت، در تاریخ 11 مهرماه در شهر نیویورک معرفی خواهد شد. شما درباره این گوشی چه فکر می کنید؟

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 شهریور 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 462

به "تصویر جدیدی از نمای جلویی ال جی V40 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویر جدیدی از نمای جلویی ال جی V40 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید