آیپد های آینده با نمایشگر ال جی ارائه خواهند شد!

به گزارش مجله پریها، گزارش جدیدی از خط فراوری آیپد اپل در سال آینده منتشر شده است که نشان می دهد آیپد های آینده اپل با نمایشگر های OLED شرکت LG Display عرضه خواهند شد.

آیپد های آینده با نمایشگر ال جی ارائه خواهند شد!

به گزارش خبرنگاران، ال جی با توسعه کارخانه خود در شهر Paju کره جنوبی، در حال آماده شدن برای شروع فراوری این نمایشگر های OLED است. ال جی ظرفیت فراوری نمایشگر های OLED با میزان کوچک و میانه را برای نسل بعدی مدل های آیفون و آی پد افزایش خواهد داد.

با توجه به ابعاد نمایشگر های فراوری شده به وسیله ال جی و اینکه سایر رقبا قادر به تطبیق میزان نمایشگر های خود با آیپد ها نمی باشند، این یک فرصت مناسب برای LG Display جهت معرفی نمایشگر های خود می باشد.از سوی دیگر در گزارش دیگر آمده است که شرکت BOE نیز قرار است یکی از تامین کنندگان پنل های OLED برای آی پد های آینده باشد. بنابراین، انتظار می رود که یک آیپد با صفحه نمایش OLED برای اولین بار در سال آینده وارد بازار گردد. زیرا ال جی قرار است فراوری انبوه این پنل ها را در سایت فراوری Paju خود شروع کند. این گزارش در حال حاضر یک خبر تایید نشده می باشد. منتظر ارائه اطلاعات بیشتری در این خصوص هستیم.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 1 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1401 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4584

به "آیپد های آینده با نمایشگر ال جی ارائه خواهند شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیپد های آینده با نمایشگر ال جی ارائه خواهند شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید