تساوی استقلال پیغام های خوبی داشت، بازیکنان زیادی در خطر هستند!

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال تهران در نخستین ملاقات خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل میزبان اش الشرطه عراق به تساوی رسید و اولین دو امتیاز این مسابقات را از دست داد.

تساوی استقلال پیغام های خوبی داشت، بازیکنان زیادی در خطر هستند!

محمدرضا مهرانپور پیشکسوت آبی پوشان در مصاحبه با خبرنگاران در این خصوص گفت: علیرغم اینکه زمین مسابقه شرایط برگزاری ملاقات آسیایی را نداشت و این کار را برای آبی پوشان که از بازیکنان تکنیکی استفاده می نماید سخت می کرد، اما همگان دیدند که این تیم ما بود که بر حریف و زمین بازی تسلط داشت و در تمام 90 دقیقه ابتکار بازی را در دست داشت. رجحان استقلال به حدی زیاد بود که تیم عراقی در خانه خودش وقت کشی می کرد که حداقل امتیاز را از ما بگیرد.

وی اضافه نمود: من واقعاً تعجب کردم چطور تیمی که میزبان است برای رسیدن به حداقل امتیاز این چنین آشکار دست به اتلاف وقت می زند و بازی تیم الشرطه به هیچ وجه در حد نام این مسابقات نبود.

مهرانپور اعلام کرد: این بازی گرچه با نتیجه مساوی تمام شد اما پیغام های خوبی برای استقلال داشت از جمله اینکه ما می توانیم از این گروه صعود کنیم. الشرطه عملاً حرفی در این بازی برای گفتن نداشت و اگر اشتباهات داوری و اتلاف وقت آنها نبود قطعاً شکست می خورد.

پیشکسوت آبی پوشان در مورد مصدومیت های فراوان آبی پوشان توضیح داد: نمی دانم این را باید به پای بدشانسی گذاشت و یا کاستی ها و برنامه ریزی هایی که گریبان این تیم را گرفته؛ اما خیلی عجیب است که همه بازیکنان ما در خطر آسیب دیدگی قرار دارند و هم اکنون نزدیک به تعداد بازیکنان یک تیم مصدوم داریم. اگر بخواهد شرایط به این شکل پیش برود ممکن است در سرانجام فصل حتی 11 بازیکن برای فرستادن به زمین نداشته باشیم و این نگران کننده است.

هافبک پیشین آبی پوشان در ادامه اعلام کرد: امیدوارم با ریکاوری های مناسب، شرایط بدنی بازیکنان برای بازی های فشرده که در پیش است، بهبود یابد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3231

به "تساوی استقلال پیغام های خوبی داشت، بازیکنان زیادی در خطر هستند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی استقلال پیغام های خوبی داشت، بازیکنان زیادی در خطر هستند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید