تبلیغات میدانی رویداد اردبیل 2023 شروع شد

به گزارش مجله پریها، ایرنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر گشته، تبلیغات میدانی رویداد اردبیل 2023 شروع شد.

تبلیغات میدانی رویداد اردبیل 2023 شروع شد

حسن محمدی ادیب، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل اظهار کرد: شاید فعالیت های مرتبط با رویداد اردبیل 2023 به صورت میدانی به چشم نیاید اما کارهایی که ما باید به صورت ستادی انجام دهیم و زمینه های لازم را فراهم کنیم، در حال انجام است و استاندار اردبیل در سفرهای هفتگی به تهران موضوع را از مرکز کشور پیگیری می کند و در سطح استان هم هر هفته یک جلسه با حضور استاندار، شهردار، برخی دستگاه های اجرایی و اداره کل میراث فرهنگی برای بررسی و تقویت اقدامات برگزار می گردد.

وی اضافه نمود: با توجه به اینکه در انتها سال قرار داریم و اعتبارات مالی در همه دستگاه ها جذب و تمام شده است، بخشی از مسائل به کمبود اعتبارات بر می گردد و امیدواریم با ابلاغ اعتبارات نو در سال آینده، تحرکات بیشتری در خصوص برنامه ها و اقدامات مربوط به رویداد اردبیل 2023 مشاهده گردد.

وی ادامه داد: در آستانه عید نوروز در سطح شهر اتفاقات مبارکی مشاهده خواهد شد و پوسترها و اقلام تبلیغاتی که برای نصب آماده شده بود و به علت طوفان به تعویق افتاد، در آستانه نوروز استفاده خواهد شد.

محمدی ادیب گفت: به همین منظور 14 تابلو شهری بزرگ برای نقاط پربازدید و پرتردد تدارک دیده شده و اقلام تبلیغاتی و برچسب های اردبیل 2023 برای واحدهای تجاری آماده شده و بسیاری از این برچسب ها بر شیشه مغازه های محدوده چهارراه و میدان شریعتی نصب شده و قابل مشاهده است.

وی اظهار کرد: ما بیشتر روی تبلیغات و اثرگذاری بر گردشگران و مسافران تمرکز داریم تا آنها نیز مثل هم استانی ها متوجه برگزاری رویداد اردبیل 2023 در این استان باشند.

وی در عین حال گفت: گردشگران و مسافران اردبیل در ماههای گذشته وارد این استان نشده اند، زیرا فصل گردشگری اردبیل از انتها تعطیلات نوروزی آغاز می گردد و تا انتها فصل تابستان ادامه دارد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل به این نکته هم اشاره کرد که تصویب شهر اردبیل به عنوان مرکز گردشگری کشورهای عضو اکو در سال 98 رخ داده و تا به امروز باید زمینه های لازم فراهم میشد چنانکه تبریز در 2018 مرکز فرهنگی جهان اسلام بود و مسئولان استان آذربایجان شرقی 2 سال قبل از آن، مصوبه هیئت وزیران را در آن رابطه اخذ کرده بودند.

محمدی ادیب اضافه نمود: ما برای رویداد اردبیل 2023 موضوع مصوبه هیئت وزیران را امسال پیشنهاد کرده ایم و مکاتبات مربوطه در دفتر معاون اول رئیس جمهور است و اخذ آن سبب گشایش در زمینه اعتبارات مربوط به رویداد اردبیل 2023 خواهد شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل گفت: برگزاری رویدادهای بین المللی نیز در روند برنامه های اردبیل 2023 در دستور کار ماست و بعد از ماه مبارک رمضان، نشست سفرای کشورهای عضو اکو در اردبیل برگزار خواهد شد و تلاش می کنیم همان نشست را با جشنواره کوچ عشایر در بیله سوار مغان پیوند بدهیم تا فرهنگ، آداب و رسوم ملی و بومی استان اردبیل را به میهمانان و سفرا نشان دهیم.

منبع: همگردی
انتشار: 28 اسفند 1401 بروزرسانی: 28 اسفند 1401 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4799

به "تبلیغات میدانی رویداد اردبیل 2023 شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلیغات میدانی رویداد اردبیل 2023 شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید