تارتار: جام حذفی فرصت مناسبی برای بازیکنان جوان است، شناخت کاملی از رایکا داریم

به گزارش مجله پریها، گروه استان ها- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: جام حذفی برای بازیکنانی که کمتر فرصت بازی به آنها رسیده است، فرصت مناسبی است تا بتوانند در شرایط مسابقه قرار گرفته و با سایر بازیکنان رقابت نمایند.

تارتار: جام حذفی فرصت مناسبی برای بازیکنان جوان است، شناخت کاملی از رایکا داریم

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از ملاقات فردای تیمش برابر رایکا بابل در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی گفت: جام حذفی برای تیم های لیگ رجحان شروع شده و فردا باید به مصاف رایکا برویم که مربی جوان و باهوشی در اختیار دارد. بازی فردا برای بازیکنانی که کمتر فرصت بازی به آنها رسیده است، فرصت مناسبی است تا بتوانند در شرایط مسابقه قرار گرفته و با سایر بازیکنان رقابت نمایند.

وی ادامه داد: ما در هفته های گذشته شرایط بدی را پشت سر گذاشتیم، امیدوارم فردا بتوانیم یک بازی خوب و درخور شأن و نام باشگاه بزرگ ذوب آهن به نمایش بگذاریم و پیروز این مسابقه باشیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: در مسابقات حذفی باید بسیار کم اشتباه بازی کرد چون فرصتی برای جبران وجود ندارد و ممکن است با اولین اشتباه حذف شوید. در جام حذفی شگفتی زیاد رخ می دهد و در سال های گذشته بارها تیم های رده های پایین تر توانسته اند تیم های لیگ رجحان را شکست دهند. بنابراین باید بسیار هوشیار و کم اشتباه ظاهر شویم تا به مرحله بعدی صعود کنیم.

وی اضافه نمود: ما تیمی هستیم که بازیکنان مان رابطه نزدیکی دارند و بازی فردا برای بازیکنان جوان و کم تجربه تر ما فرصت مناسبی است تا بتوانند توانایی های خود را اثبات نموده و در شرایط مسابقه قرار بگیرند. رایکا از تیم های خوب لیگ یک است و از طرف دیگر فشردگی بازی های لیگ باعث خستگی بازیکنان ما شده مسابقه فردا فرصت مناسبی است تا بتوانیم تغییرات زیادی در ترکیب ایجاد کنیم.

تارتار گفت: ما روی رایکا شناخت کافی داریم بازی های این تیم را بررسی نموده ایم. رایکا تیم تاکتیکی و خوبی است و کادرفنی این تیم کوشش زیادی انجام داده است. خوشبختانه برای مسابقه فردا بازیکن محروم و یا مصدومی نداشته و شرایط خوبی داریم.

170، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 بهمن 1400 بروزرسانی: 3 بهمن 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4499

به "تارتار: جام حذفی فرصت مناسبی برای بازیکنان جوان است، شناخت کاملی از رایکا داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: جام حذفی فرصت مناسبی برای بازیکنان جوان است، شناخت کاملی از رایکا داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید