بهره مندی 26 هزار زائر از خدمات پزشکی آستان قدس رضوی

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، ناصر سرگلزایی اظهارکرد: 25 هزار و 810 بیمار زائر و مجاور حرم مطهر رضوی، از بعد از ظهر سه شنبه 15 آبان تا بعد از ظهر جمعه 18 آبان 1397، از خدمات بخش های پرستاری و پزشکان عمومی دارالشفاء امام رضا(ع) و پایگاه های فوریت های پزشکی این آستان مقدس به صورت رایگان بهره مند شدند.

بهره مندی 26 هزار زائر از خدمات پزشکی آستان قدس رضوی

وی گفت: 10 هزار و 410 بیمار و 15 هزار و 400 بیمار به ترتیب از خدمات ویزیت پزشکان عمومی و خدمات پرستاری مانند سرم تراپی، تزریقات، نوار قلب، کنترل فشار خون، پانسمان و اورژانس مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی در این مدت استفاده کردند.

سرگلزایی به اعزام شش بیمار اورژانسی توسط آمبولانس های مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی برای دریافت خدمات تکمیلی پزشکی در این مدت به بیمارستان های سطح شهر مشهد اشاره و ادامه داد: در مجموع 35 پزشک و 47 پرستار به منظور ارائه خدمات رایگان ایام پایانی ماه صفر با این مؤسسه درمانی در پرتوی بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) همکاری کردند.

وی با تأکید بر اینکه پایگاه های ثابت و موقت فوریت های پزشکی حرم مطهر رضوی در ایام پایانی ماه صفر با آمادگی کامل پذیرای عزاداران این آستان مقدس بودند، اضافه کرد: خادم یاران سلامت رضوی نیز اعم از پزشک و پرستار در ارائه این خدمات رایگان به ویژه خدمات رسانی در مرکز فوریت های پزشکی صحن راهنمایی حرم مطهر با مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی مشارکت کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 فروردین 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1798

به "بهره مندی 26 هزار زائر از خدمات پزشکی آستان قدس رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره مندی 26 هزار زائر از خدمات پزشکی آستان قدس رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید