بهترین عطر های مردانه برای بهار 2019

به گزارش مجله پریها، خبرنگاران - ترجمه از پردیس بختیاری: بهترین عطرهای مردانه برای بهار 2019 پیدا کردن عطری که هم خوشبو باشد و هم با فصلی که در آن هستیم هماهنگی داشته باشد، کار ساده ای نیست. همانطور که عطرهایی با رایحه گرم و سنگین برای فصل های سرد سال طراحی شده اند، عطرهای خنک و سبک هم برای فصل های گرمی چون بهار و تابستان مناسب اند. با آمدن بهار، شما نیز باید به فکر تغییر عطری که به خودتان می زنید باشید. اگر دوست دارید با بهترین عطرهای مردانه برای بهار 2019 آشنا شوید، در ادامه این مطلب همراه مان باشید.

بهترین عطر های مردانه برای بهار 2019

Dior Sauvage

یکی از مشهورترین و پرفروش ترین عطرهای مردانه عطر Sauvage از برند دیور است. این عطر شامل رایحه های ترنج و فلفل می باشد که القا نماینده آسمان آبی، کوه و چمن های سرسبز است که به شما آرامش را هدیه می دهد. اگر به دنبال عطری ملایم برای استفاده روزانه و شبانه تان هستید، این عطر انتخاب خوبی برایتان خواهد بود. بوی این عطر مردانه با ماندگاری بالایی که دارد، در تمام طول روز با شما احساس می گردد.

Versace Eros

این عطر از شخصیت های اسطوره ای یونان باستان الهام گرفته است. حتی شیشه آن نیز به گونه ای طراحی شده که مردانگی و ابهت اروس، خدای عشق یونان باستان را به تصویر می کشد. عطر اروس ورساچه از ترکیب اسانس هایی چون لیمو، نعنا، سیب سبز، وانیل و چوب سدار تشکیل شده است. این عطر برای مردانی که از گوشه گیری فرار می نمایند و اعتماد به نفس بالایی دارند، مناسب می باشد. اگر چه این عطر رایحه ای شیرین دارد اما همچنان مردانگی خود را حفظ نموده است.

Hermes Terre

یکی از عطرهای مناسب برای بهار 2019، این مدل عطر از برند هرمس می باشد. این عطر از اسانس هایی چون گریپ فروت، فلفل سیاه، چوب، و گل سرخ تشکیل شده که در نهایت یک عطر فوق العاده ماندگار را ساخته اند. القای یک حس مثبت و بوی ماندگار این عطر، انتظارات شما را برآورده خواهد نمود. بهتر است که به جای مصرف روزانه، این عطر را برای میهمانی های شبانه خود به کاری ببرید.

Acqua Di Parma

عطر آکوا با ترکیب اسانس های یاسمین، رزماری، نعناع هندی، مشک و نارنگی، در لیست خوشبوترین عطرهای مردانه قرار گرفته است. این عطر، که رایحه غالب آن نارنگی ست، برای روزهای گرم بهار و تابستان طراحی شده که هم برای مصرف روزانه و هم برای مراسم خاص و میهمانی های شبانه استفاده می گردد. رایحه این عطر به گونه ای است که میان خانم ها از محبوبیت زیادی برخوردار است و به گونه ای طراحی شده که بتواند توجهات را معطوف خود کند.

Jean Paul Gaultier Mens Le Male in the Navy

عطر Le Male اولین عطر مردانه فراوری شده توسط برند Jean Paul Gaultier می باشد که در لیست خوشبوترین عطرهای مردانه قرار گرفته است. رایحه آرتمیس، هل، نعناع و ترنج نوت های آغازین این عطر را تشکیل می دهند که در ادامه نوت های بهار نارنج، دارچین و زیره نیز به آن محلق می شوند. اما بوی شیرین نعناع و وانیل این عطر غالب تر است. این عطر برای مردانی مناسب است که می خواهند با عطرشان هیچ وقت از خاطره ها پاک نشوند.

Acqua di Gio Giorgio Armani

یکی دیگر از انتخاب هایی که می توانید برای بهارتان داشته باشید، عطر آکوا دی جیو از برند جورجیو آرمانی ست. این عطر از ترکیب اسانس هایی چون ترنج، زنجبیل و نعناع هندی ساخته شده که مردانه، قوی و اغواگر می باشد و برای استفاده روزانه در فصلی چون بهار بسیار مناسب است. رایحه آب دریا و نت های شیرین جزئی از مواد تشکیل دهنده این عطر می باشند. این عطر امتحان خودش را پس داده است و بوی آن در تمام طول روز با شما باقی خواهد ماند. به غیر از برند آن که امروزه به یک برند مشهور تجاری در حوزه مد و فشن مردانه تبدیل شده، این عطر یکی از ماندگارترین رایحه ها را دارد.

Prada Luna Rossa

پرادا یکی از لوکس ترین برندهای دنیا است، بنابراین نباید به انتخابش در صنعت عطر و ادکلن نیز شک کرد. عطر Luna Rossa عطری ست که از ترکیب اسانس های اسطوخودوس، پرتقال، نعناع و چوب ساخته شده است. از آنجا که رایحه این عطر خنک، تازه و آرام بخش است، برای روزهای بهاری انتخاب مناسبی می باشد. اگر به دنبال عطری برای مصرف روزانه تان هستید، این مدل از برند پرادا گزینه خوبی برای شماست.

Bleu de Chanel

از ترکیب اسانس هایی چون چوب و مرکبات، عطری ساخته شده که بسیار شادی بخش است. این عطر نیز یکی از پرفروش ترین عطرهای سال شناخته شده که بیشتر برای فصلی چون بهار پیشنهاد می گردد اما می توانید آن را در کل سال هم بهره ببرید. این عطر مردانه، جذاب و بسیار گیراست. این عطر نمادی از جذبه و تسلط است که ماندگاری بالایی نیز دارد.

منابع: forbes، imbringingbloggingback

منبع: برترین ها
انتشار: 25 خرداد 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2286

به "بهترین عطر های مردانه برای بهار 2019" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین عطر های مردانه برای بهار 2019"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید