بنیانگذار اینستاگرام پرده از اختلافات عمیقش با مدیرعامل فیسبوک برداشت

به گزارش مجله پریها، کوین سستروم، یکی از بنیانگذاران اینستاگرام اخیرا در جریان یک جشن مطبوعاتی در خصوص روابطش با مارک زاکربرگ صحبت هایی در خور تامل کرد.

بنیانگذار اینستاگرام پرده از اختلافات عمیقش با مدیرعامل فیسبوک برداشت

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، کوین سستروم بنیانگذار شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام است که چند هفته پیش به شکل ناگهانی و بی مقدمه استعفا و بسیاری را شوک زده کرد.

همزمان با خروج وی از اینستاگرام زمزمه هایی در مورد عدم امنیت اینستاگرام و دخالت های مارک زاکربرگ در مورد نحوه اداره اینستاگرام مطرح شد. اکنون پس از چند هفته از این اتفاق، سستروم در مورد این ماجرا صحبت نموده است.

سیستروم که به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد تاسیس وایرد دعوت گردیده بود به شکلی صریح و بی پرده تاکید نمود که با مارک زاکربرگ چالش و اختلاف نظرهایی جدی داشته و بر همین اساس روابطشان رو به تیرگی گذاشته است.

اگرچه سستروم در بخشی دیگر از سخنانش بار گناهان زاکربرگ را کمی سبک تر کرد و گفت: هنگامی که اینستاگرام را تاسیس کردم مطمئن نبودم تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و همین هشت سال نیز برای من کافی بود.

او در بخشی دیگر از سنخرانی خود کنایه ای ضمنی به زاکربرگ زد و گفت: اینستاگرام هیچ مرز و محدوده ای بین کشورها قائل نبود و تا زمانی که حریم کاربران حفظ می شد در مدار درست قرار داشتیم. اما اگر قرار باشد از این مسیر خارج شویم، از مسیر احترام به حقوق مردم خارج گردیده ایم..

در حال حاضر اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی بین کاربران است و روز به روز نیز محبوب تر می گردد.فیسبوک، اینستاگرام را در سال 2012 به مبلغ 1 میلیارد دلار خریداری کرد. در آن زمان اینستاگرام حدود 30 میلیون کاربر داشت. این رقم هم اکنون به یک میلیارد نفر کاربر ماهانه رسیده است.

سستروم هنوز در مور فعالیت های بعدی خود چیزی نگفته است اما اعلام نموده وقت بیشتری را صرف خانواده نموده و خلاقیت های کاری جدیدی را نیز امتحان کند.

منبع: انتخاب
انتشار: 25 مهر 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 702

به "بنیانگذار اینستاگرام پرده از اختلافات عمیقش با مدیرعامل فیسبوک برداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنیانگذار اینستاگرام پرده از اختلافات عمیقش با مدیرعامل فیسبوک برداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید