برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال در هاله ای از ابهام

به گزارش مجله پریها، در جلسه روز شنبه هیات رئیسه اعلام شد صورت های مالی آماده نیست و همین موضوع می تواند برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال را در هاله ای از ابهام قرار دهد.

برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال در هاله ای از ابهام

به گزارش خبرنگاران ،در حالی که از مدت ها پیش تصمیم گرفته شده بود مجمع عمومی فدراسیون فوتبال در آذرماه تشکیل شود اما برگزاری این جلسه در هاله ای از ابهام واقع شده است.

هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال از قبل معین نموده بود مجمع عمومی فدراسیون فوتبال برای آنالیز مسائل جاری این فدراسیون در آذرماه امسال تشکیل خواهد اما با وجود نزدیک شدن به این موعد هنوز معین نیست جلسه مجمع عمومی برگزار می شود یا خیر. اهمیت برگزاری این جلسه وقتی بیشتر می شود که بدانیم 6 عضو فدراسیون فوتبال بازنشسته هستند و قرار است در مجمع عمومی این موضوع مطرح شود.

پس ازابقای مهدی تاج در فدراسیون فوتبال اعلام شد موضع فعالیت سایر بازنشسته ها در فدراسیون فوتبال در مجمع عمومی مطرح خواهد شد.علی کفاشیان، حیدر بهاروند، فریدون اصفهانیان، محمود اسلامیان و عبدالکاظم طالقانی اعضای بازنشسته هیئت رئیسه هستند و محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون نیز مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان هستند.

موضوع جابه جایی دبیرکل به هیئت رئیسه بازمی شود اما تکلیف سایر افراد بازنشسته باید در مجمع معین شود. در واقع این افراد باید از سمت خود کنار رفته و مجمع عمومی اعضای جدید هیئت رئیسه را انتخاب نمایند. با این حال حرف و حدیث هایی مطرح شده مبنی بر اینکه گزارش مالی هنوز آماده نشده و به همین دلیل ممکن است مجمع عمومی فدراسیون با تاخیر برگزار شود.

در جلسه روز شنبه هیات رئیسه اعلام شد صورت های مالی آماده نیست و همین موضوع می تواند برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال را در هاله ای از ابهام قرار دهد.این اتفاقات در حالی رخ می دهد که پس از جلسه سه جانبه مسعود سلطانی فر،رضا صالحی امیری و مهدی تاج و بعد از ابقای رئیس فدراسیون فوتبال،سایر افراد بازنشسته باید این فدراسیون را ترک نمایند و این اتفاق با برگزاری مجمع عمومی در آذرماه رخ خواهد داد. حال با این شرایط سوال این است که آیا صورت های مالی تا آذرماه آماده خواهد شد یا خیر؟

3-300

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 فروردین 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1840

به "برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال در هاله ای از ابهام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال در هاله ای از ابهام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید