بخش چند نفره فاینال فانتزی 15 به یک بازی جدا تبدیل می گردد

به گزارش مجله پریها، شرکت بازی سازی اسکوئر انیکس خبر داده که ساخت محتوای دانلودی فاینال فانتزی 15 را لغو نموده است و از بین چهار محتوای دانلودی برنامه ریزی گردیده، فقط یکی برای این بازی عرضه خواهد شد؛ طوری که پس از عرضه محتوای دانلودی Episode Ardyn تا چند ماه دیگر، پشتیبانی از فاینال فانتزی 15 به خاتمه خواهد رسید. با این حال، بخش چند نفره فاینال فانتزی 15 به کار خود ادامه خواهد داد، ولی به صورت مجزا از بازی اصلی.

بخش چند نفره فاینال فانتزی 15 به یک بازی جدا تبدیل می گردد

بخش چند نفره فاینال فانتزی 15 که سال گذشته به بازی اضافه شد، از این پس به صورت جداگانه کار خواهد نمود. این بخش که Final Fantasy XV Multiplayer: Comrades نام دارد به یک دانلود جداگانه تبدیل می گردد.

کسانی که بخش Comrades را خریداری نموده بودند، به این بخش مجزا دسترسی خواهند داشت. با این حال، اسکوئر انیکس کاملا این بخش را از بازی فاینال فانتزی 15 جدا می نماید و دیگر بسته Season Pass شامل بخش چند نفره نخواهد بود. در همین راستا هم چنین قیمت Season Pass بازی از 20 دلار به 15 دلار کاهش پیدا خواهد نمود.

پس از جدا شدن بخش چند نفره فاینال فانتزی 15 از بازی اصلی، محتوای جدیدی هم به آن اضافه خواهد شد. اسکوئر انیکس گفته است که 10 غولآخر جدید برای این بخش چند نفره طراحی نموده اند و هم چنین قرار است مجموعه زیادی از لباس ها و سلاح های مختلف به آن اضافه گردد.

با توجه به اینکه نسخه کامپیوتر فاینال فانتزی 15 به صورت پیش فرض شامل بخش چند نفره است، اسکوئر انیکس آن را از نسخه کامپیوتر فاینال فانتزی 15 حذف و جدا نخواهد نمود.

می توانید در ادامه تریلر جدیدی که از Final Fantasy XV Multiplayer: Comrades منتشر گردیده است را ببینید.

تغییرات جدید بخش چند نفره فاینال فانتزی 15 از روز 12 دسامبر اعمال خواهند شد. از این روز هم چنین امکان بازی کردن بخش Comrades از داخل فاینال فانتزی 15 غیرفعال خواهد شد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 آبان 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 862

به "بخش چند نفره فاینال فانتزی 15 به یک بازی جدا تبدیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخش چند نفره فاینال فانتزی 15 به یک بازی جدا تبدیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید