ببینید؛ بازی Hotel Galactic با الهام از انیمه های استودیوی جیبلی معرفی گردید

به گزارش مجله پریها، استودیوی Ancient Forge به تازگی از اثری با الهام از جلوه های بصری فیلم های استودیوی جیبلی (Ghibli)، با نام Hotel Galactic رونمایی نموده است.

ببینید؛ بازی Hotel Galactic با الهام از انیمه های استودیوی جیبلی معرفی گردید

در این بازی چشم نواز شما یک هتل بین کهکشانی مخروبه را به یک مقصد توریستی پررونق تبدیل می کنید. این بازی با الهام از دنیا های مسحورکننده جیبلی، مقداری نوستالژی را با جادوی افسانه های مدرن ترکیب می نماید و شما را وارد نوع نوی از بازی های شبیه سازی می نماید. در این بازی همانطور که از چنین اثری انتظار می رود، باید بخش های مختلف هتل را طراحی و شخصی سازی کنید و اطمینان حاصل کنید که مهمانان و کارکنان به طور موثر سرویس داده می شوند.

این هتل در جزیره ای جادویی و شناور واقع شده است که در وسعت وسیع فضا در حال حرکت است. در نتیجه با جمع آوری منابع عجیب و غریب پراکنده در اطراف مزارع سبز جزیره، باید با زیست بوم آن درگیر شده، مسیر منتهی به مراتع را بازیابی کنید، و آن را با گیاهان بیگانه نو و حیوانات زیبا پر کنید. در این میان با گروهی از شخصیت های عجیب و غریب و دوست داشتنی آشنا خواهید شد و بعضی از آن ها را استخدام خواهید کرد.

ماکسیمیلیان استرزلکی (Maksymilian Strezelecki)، کارگردان فنی بازی در یک بیانیه مطبوعاتی می گوید:

مدیرعامل و کارگردان خلاقیت استودیو، دوشان چاچیج (Dushan Chaciej)، نیز اضافه کرد:

بازی Hotel Galactic برای کنسول های پلی استیشن، ایکس باکس، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. یک کمپین کیک استارتر نیز در 9 جولای (19 تیر) برای بازی راه اندازی خواهد شد. می توانید در ادامه تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 تیر 1403 بروزرسانی: 3 تیر 1403 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4910

به "ببینید؛ بازی Hotel Galactic با الهام از انیمه های استودیوی جیبلی معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ بازی Hotel Galactic با الهام از انیمه های استودیوی جیبلی معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید