بازی دلتا فورس به زودی در قالب دسترسی زودهنگام عرضه می گردد

به گزارش مجله پریها، بازی دلتا فورس (Delta Force) که در گذشته به نام دلتا فورس: هاوک آپس (Delta Force: Hawk Ops) شناخته می شد به زودی وارد حالت دسترسی اولیه می گردد. این بازی قرار است در حالت دسترسی اولیه برای کامپیوتر در دسترس بوده و در فروشگاه های استیم و اپیک موجود باشد. نسخه کنسولی این بازی پس از عرضه کامل آن در دسترس قرار خواهد گرفت.

بازی دلتا فورس به زودی در قالب دسترسی زودهنگام عرضه می گردد

در تریلر تازه بازی دلتا فورس که در رویداد گیمزکام (Gamescom) منتشر شد ما شاهد گیم پلی این بازی بودیم. شرکت سازنده تصمیم گرفته تا نام این بازی را به دلتا فورس ساده تغییر دهد و از پیچیدگی جلوگیری بکند. در این تریلر ما شاهد یکی از نقشه های بازی به نام Brakkesh بودیم. همینطور اینکه تعدادی از سلاح های بازی در این تریلر نشان داده شدند.

نکته جالب اینجاست که حدود 1.5 میلیون نفر از کاربران استیم بازی دلتا فورس را به Wishlist خود اضافه کردند و در نتیجه افراد زیادی منتظر عرضه این بازی هستند. حال شرکت سازنده میخواهد تا قبل از عرضه رسمی بازی آن را وارد حالت دسترسی اولیه بکند تا مسائل این بازی را تا حدی زیادی رفع نموده و دلتا فورس را به برترین نحو عرضه بکند.

بازی دلتار فورس یک بازی رایگان و شوتر تکتیکال است. این بازی به نوعی رقیب کانتر استرایک (Counter Strike) بوده و دارای حالت های چند نفره بزرگ و گسترده است. همینطور اینکه بخش تک نفره و داستانی این بازی نیز جذابیت خاص خود را داشته و از حالت همکاری (Co-Op) هم پشتیبانی می نماید.

بازی دلتا فورس یک سیستم شخصی سازی گسترده برای سلاح ها و کرکترها دارد. به این شکل که کاربر می ـواند به طور کامل سلاح ها و ابزار مختلف را تغییر داده و بنابر سلیقه خود آن ها را تنظیم کند. همینطور اینکه این سیستم اجازه می دهد تا تجربه همه افراد با یکدیگر یکسان نبوده و برای هر فرد دلتا فورس خاص باشد.

فرقی که بازی دلتا فورس با کانتر استرایک دارد در حالت های بزرگ این بازی است. به این شکل که شما با حالت هایی روبرو هستید که تعداد بازیکنان بسیار زیاد بوده و یک جنگ واقعی را به کاربران ارائه می دهد. یکی از این حالت های بزرگ که Havoc Warfare نام دارد در حالت آلفای بازی تست شد و توانست توجه کاربران را به خود جلب بکند. به همین علت شکرت سازنده این حالت را نگه داشته و آن را ارتقاء خواهد داد.

در تست آلفا یکی از حالت های کوچک بازی هم حضور داشت. این حالت Hazard نام دارد و در آن کاربران در گروه های سه نفره قرار گرفته و با دشمنانی که به وسیله هوش مصنوعی کنترل می شوند مبارزه می نمایند. هوش مصنوعی بازی بسیار قدرتمند است و مقابله با آن کار دشواری است. به همین علت کاربران باید کار تیمی قوی ای داشته و کوشش نمایند که در مبارزه پیروز بشوند.

هنوز تاریخ عرضه رسمی حالت دسترسی اولیه بازی دلتا فورس اعلام نشده است. با این حال بازه زمانی که گفته شده 3 ماهه چهارم سال 2024 میلادی است که می توان گفت باید از اواسط پاییز منتظر عرضه این بازی باشیم.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 شهریور 1403 بروزرسانی: 18 شهریور 1403 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4920

به "بازی دلتا فورس به زودی در قالب دسترسی زودهنگام عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی دلتا فورس به زودی در قالب دسترسی زودهنگام عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید