با همراهی هم به تحصیل آنها یاری کنیم

به گزارش مجله پریها، تحصیل حق تمام بچه ها سرزمین ماست. اما بچه های از گوشه و کنار ایران با همه ذوق و انگیزه ای که برای درس خواندن دارند، به حداقل امکانات دسترسی ندارند. هر سال با آغاز مهر تعدادی از بچه هامان به دلیل دسترسی نداشتن به لوازم ضروری برای تحصیل، از مدرسه باز می مانند. جایی دورتر از همه فروشگاه های بزرگ، هایپرمارکت ها و مغازه های خوش آب و رنگ لوازم تحریربچه های هستند در مدرسه های کوچک آجری. دانش آموزان کوچک با آرزوهای بزرگ و دستان خالی، بدون کیف مدرسه، بدون مداد و پاک کن و حتی بدون دفتر مشق.

با همراهی هم به تحصیل آنها یاری کنیم

خبرنگاران سال جاری هم می خواهد همزمان با کمپین بازگشت به مدرسه، در طرح برای همه ایران، با یاری علاقه مندان به مشارکت در این طرح، سهم کوچکی در تامین این نیازها داشته باشد. خبرنگاران قسمتی از نیازهای اقتصادی این پروژه را به مبلغ 500 میلیون ریال تامین و با یاری بنیاد کودک این لوازم را به دست بچه ها خواهد رساند. هموطنان عزیز هم می توانند به وسیله این صفحه لوازم تحریر اهدایی خود را که خبرنگاران با سود صفر در صفحه مربوط به این کمپین قرار داده است، خریداری و در این برنامه مشارکت نمایند. این صفحه تا 25 مهر ماه 1398 در صفحه نخست سایت خبرنگاران برقرار است و همه افراد می توانند در این کار خیر سهیم شوند.

گفتنی است که کلیه محصولات عرضه شده در این کمپین به قیمت خرید و بدون حاشیه سود عرضه شده اند، فقط برای ارسال به بچه ها قابل سفارش هستند و تنها به مقصد بنیاد کودک ارسال می شوند. هزینه و مسئولیت ارسال این محصولات با خبرنگاران است.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 آبان 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2865

به "با همراهی هم به تحصیل آنها یاری کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با همراهی هم به تحصیل آنها یاری کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید