با تمام توان به مصاف گل گهر می رویم ، مصدومیت حدادی فر

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، مجید محافظت کار پنجشنبه شب در نشست خبری پیش از ملاقات گل گهر سیرجان - ذوب آهن اصفهان گفت: گل گهر یک تیم بسیار با شخصیت و دارای ساختار خیلی خوب است و امیدوارم که فردا شاهد یک بازی زیبا و جوانمردانه باشیم؛ در نهایت هم اتفاقات خوب برای تیم و طرفداران ذوب آهن رقم بخورد.

با تمام توان به مصاف گل گهر می رویم ، مصدومیت حدادی فر

مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید انگیزه ها و شرایط آمادگی رضا محمودآبادی، پیمان رنجبری و حسینی سه بازیکن سابق گل گهر که در تیم ذوب آهن حضور دارند، به چه صورت می باشد؟ گفت: در چند روز اخیر با تدابیری که حسینی داشت، تمام تمرکزمان این بود که بازیکنان خیلی خوب ریکاوری و برای بازی آماده شوند. این بازیکنانی که اسم بردید جزو اعضای همین تیم بودند اما مشکل خاصی نیست؛ به جز قاسم حدادی فر که مصدوم است فردا بقیه بچه ها برای یک بازی خوب آماده و سرحال هستند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید ذوب آهن فردا برای برد و کسب سه امتیاز مقابل گل گهر صف آرایی می نماید یا برای تساوی به میدان می رود؟ گفت: تیم ذوب آهن با توجه به شرایطی که در جدول رده بندی مسابقات دارد، قطعاً سعی می نماید که در مسابقات با تمام توانش حضور پیدا کند تا بتواند از بازی ها امتیازات لازم را کسب کند، این که فردا چه برنامه ای داریم و چه اتفاقاتی قرار است بیفتد، به نظرم بیست و چهار ساعت تحمل بکنیم، بعد از خاتمه بازی همه چیز تعیین خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 خرداد 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4186

به "با تمام توان به مصاف گل گهر می رویم ، مصدومیت حدادی فر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با تمام توان به مصاف گل گهر می رویم ، مصدومیت حدادی فر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید